Gå til innhold

[Bruk emnfeltet fornuftig]


Anbefalte innlegg

Siste hånd på verket skulle bli lagt. Vannkjølingssystemet skulle bli bygd ut, og inkludere skjermkortet. Eneste lyder fra kabinettet skulle komme fra harddisk, pluss regulerbare Enermax-vifter på radiator og i strømforsyninga. Perfekt, tenkte jeg, nå var ramma perfekt, og neste budsjett skulle gå til skjermkort og prosessor (sitter på gf2mx-skjermkort :sad: Men hva skjer når man skal legge siste hånd på verket?

Jeg presterer fandentameg å knekke koblinga til CPU-blokka! Blokka kan kastes i søpla, og jeg må vente til helga på ny blokk fra microplex, 600kr i dass til penger som skulle brukes på klassetur til Paris! Jeg føler meg berettiget til å banne. Takk for at du tok deg tid til å lese. Setter pris på sympati.

 

Takk for meg.

 

[ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-10-03 04:23 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Superlim dugde ikke. Lot det tørke i 2 timer, stremte slangeklemma og vips så sprakk liminga. Atter ei slangeklemme sendt til dynga.

Ikke min dag. Da blir det ihvertfall en litt råere blokk i posten til helga.

Always look on the bright side of life! Pluss, jeg har verdens vakreste kjæreste!!! =)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-03 02:05, skrev spn:

Always look on the bright side of life! Pluss, jeg har verdens vakreste kjæreste!!! =)


Pøhh! kan du bevise det?? send bilde da! du kan ikke bare komme her og komme her med slike påstander uten å ha bevis. Dette gjelder 3dmarks folk og deg :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-03 02:18 ]

Lenke til kommentar

prøv med aralditt!

 

ps: om du ikke får den til, kan du sende den til meg i steden for å kaste den i søpla? jeg betaler seflvfølgelig porto.. :smile:

 

edit: eller send den i retur og si at du fikk den slik... (men husk å rense den for lim først... :wink: )

 

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-03 12:06 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...