TAAB Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg leste en "sneak preview" av et spill for ca 6 mnd siden, og besøkte den gangen den offisielle hjemmesiden. Spillet virket svært interresant, men jeg husker ikke hva det het. Det jeg husker : Du spiller journalist/forfatter som av ene ller annen grunn er i en småby for det skjer merkelige ting etter mørkets frembrudd. Det skal visst være et nyskapende spill for et voksent publikum (?) Jeg så en trailer av spillet hvor det sluttet med at en mann løp mot et fyrtårn mens solen gikk ned. Etterhvert som det ble mørkere dukket flere og flere skikkelser opp bak ham. Jeg tror kanskje spilltittelen var navnet til hovedpersonen. Noen som kan hjelpe?
quakie Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg leste en "sneak preview" av et spill for ca 6 mnd siden, og besøkte den gangen den offisielle hjemmesiden. Spillet virket svært interresant, men jeg husker ikke hva det het. Det jeg husker : Du spiller journalist/forfatter som av ene ller annen grunn er i en småby for det skjer merkelige ting etter mørkets frembrudd. Det skal visst være et nyskapende spill for et voksent publikum (?) Jeg så en trailer av spillet hvor det sluttet med at en mann løp mot et fyrtårn mens solen gikk ned. Etterhvert som det ble mørkere dukket flere og flere skikkelser opp bak ham. Jeg tror kanskje spilltittelen var navnet til hovedpersonen. Noen som kan hjelpe? 6017863[/snapback] Jeg vet akkurat hva du mener. Men husker IKKE navnet på det . Må prøve å finne det ut. Var det ikke de samme som lagde max payne. Altså rockstar games?
Kris R Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Alan Wake! Gleder meg skikkelig til det kommer ut!
quakie Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Alan Wake! Gleder meg skikkelig til det kommer ut! 6017888[/snapback] Det var det ja! Sto ikke noe om det på roskstars hjemmesider.
Mr. Bridger Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 I følge tothegame.com er det heter utvikler firmaet Remedy. De sto også bak Max Payne spillene. Rockstar var bare involvert som utgivere av Max Payne 2. Kilde: Tothegame: Remedy
Mala Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Ja dette spillet såg ganske så intressangt ut, ska ihvertfall sjekkes ut når den tid kommer. Var vel annonsert at vi ikkje ville se noe til det under årets E3
hugRmunR Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 I følge tothegame.com er det heter utvikler firmaet Remedy. De sto også bak Max Payne spillene. Rockstar var bare involvert som utgivere av Max Payne 2. 6017966[/snapback] Tror nok de fleste visste det da... ^^
Mr. Bridger Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Var det ikke de samme som lagde max payne. Altså rockstar games? 6017884[/snapback] Sto ikke noe om det på roskstars hjemmesider. 6017902[/snapback] Tror nok de fleste visste det da... ^^ 6018308[/snapback] Nei det er ikke alle som vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå