Gå til innhold

Hvite blinkende felt på Nikon D50


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg har kjøpt meg ett Nikon D50 kamera, etter jeg har tatt et bilde og skal sjå det på skjermen eller kobler kameraet opp mot en TV, så blir alle felt som her lyse/hvite blinkende mellom svart og den fargen det skal vere... Slik var det ikke da kameraet var nytt, men har plutselig kommet...

 

Noen som har noen ide om hva dette kan være?? Jeg synest i alle fall att det er veldig irriterendes...

 

Taker for svar!

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det høres ut som kameraet er instilt på å vise utbrente områder.. På mitt D70 trykker jeg til venstre eller høyre i bildevisning for å endre avspillingsmodus..

6016700[/snapback]

 

 

:blush: Tusen takk for den! Funket som bare det!!

Endret av Storet
Lenke til kommentar

Igjen ser vi hvor viktig det er å lese manualen skikkelig. Har du ikke nok erfaring til å forstå det du leser, så bør du gjøre det samtidig som du leser f.eks. fotokompendiet som ligger her på forumet. Du har investert en god slump penger i det fine kameraet ditt, og du får mye igjen av å beherske funksjonene det tilbyr.

Selv om jeg hadde over 20 års erfaring med slr da jeg kjøpte min 20D i fjor, så måtte jeg lese manualen flere ganger. Det er masse å holde styr på, men det er overkommelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...