Gå til innhold

Amobil.no: Mobil Speedometeret på Amobil


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om dere hadde noen planer om å ha Mobil Speedometeret slik at vi kan teste ut hva slags hastighet vi har på mobilen, og jeg lurer på om dere har noen planer om å ha wap side?

 

Ellers synes jeg dere gjør er supert jobb lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=speedometer

Ikke stjel ideen min :p

 

Bra det er på planleggingsstadiet. Jeg tror det kan være viktig å være tidlig ute med det her. "Alle" visste om Itavisens speedometer i begynnelsen, fikk jeg inntrykket av.

 

Dere kan evt. også samle inn informasjon om personen bruker EDGE eller 3G eller GPRS, hvilken operatør, og vise statistikker om det.

Lenke til kommentar
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=speedometer

Ikke stjel ideen min :p

 

Bra det er på planleggingsstadiet. Jeg tror det kan være viktig å være tidlig ute med det her. "Alle" visste om Itavisens speedometer i begynnelsen, fikk jeg inntrykket av.

 

Dere kan evt. også samle inn informasjon om personen bruker EDGE eller 3G eller GPRS, hvilken operatør, og vise statistikker om det.

6017308[/snapback]

 

hehe når jeg var innom ris og ros så var det bare et emne synlig, vel jo flere som maser jo fortere kommer det.

 

Er det bare snakk om speedometer eller wap side også?

Lenke til kommentar
wap side

6018329[/snapback]

Huff, håper ikke på www.amobil.no i wap-form. At man på wap.amobil.no blir møt med en enkel Amobil-logo, noen forklarende setninger med en for mer info, se www.amobil.no-anmodning og en 'mobil-o-meter'-link hadde vært best ettersom WAP ikke dugger til stor annet enn slike enkle sider. Xhtml og smartere nettlesere på mobilen (les: Opera og Opera mini) har derimot en fremtid. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...