Gå til innhold

Full Spectrum Warrior: Ten Hammers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har spilt dette spillet enda?

Måten man styrer team på fungerer kjempebra, jeg digger slike taktiske opplegg. Call of Duty blir litt for tanketomt for meg.

Men grafikken og lyden står på stedet hvil siden forrige utgivelse av dette spillet. Mange av objektene er det umulig å se hva skal forestille. Det er greit, jeg kan takle litt dårlig grafikk når gameplayet er bra, men det får være grenser. Også er det svært latterlig når man kaster granater. Dette er det minst realistiske jeg har sett på spill noensinne - objektet (som ser ut som en stein) kastes ut nesten uavhengig av hvordan kroppen står, og har samme hastighet (treg) hele veien. Når den treffer bakken kommer det en lyd som om man slår med en stokk på et tomt oljefat. Og hvis du kaster den i en vegg, forsvinner den gjennom veggen og lander på andre siden. Forferdelig dårlig.

En del ting er bedre siden forgjengeren, men det virker fortsatt som en betaversjon, hvor MYE arbeid står igjen. Gleder meg til Ghost Recon.

Og de bryter fortsatt Geneve konvensjonen ved å frakte ammunisjon i sanitetskjøretøy. Men USA har vel ikke ratifisert den avtalen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og de bryter fortsatt Geneve konvensjonen ved å frakte ammunisjon i sanitetskjøretøy. Men USA har vel ikke ratifisert den avtalen?

:!:

Jeg har ikke prøvd det ennå, men det forrige var jo knall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...