Gå til innhold

TES: Potions of health

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I de fleste Mages guilds selger de det - ofte personen bak disken, ellers finnes det butikker i enkelte av byene, som The Gilded Carafe i Market District i Imperial City som har slikt.

Det er spesielt et sted jeg fant ut at de hadde ganske mange selv i begynnelsen av spillet, ellers får du ofte bare et par/tre av gangen de fleste steder. Desverre husker jeg ikke riktig hvilket sted det var, muligens en av byene i sørvest...

Nå senere i spillet (level 22) opplever jeg at du finner selv de sterkeste utgavene i bøttevis på fiender i ulike ruiner, så jeg er rimelig selvforsynt for øyeblikket...

Geir :)

Edit: Carafe heter det visst.

Endret av tom waits for alice
Skrevet

Når man er litt høyere opp i lvl, ca 20+ så har necromancers veldig mange potions of health og sorcery.. I et daedric quest hvor man skal til oblivion og kverke 9 stk andre folk så har mange av de man må kverke utrolig mange potions, ble søkkrik på å selge dem :p

Skrevet
Når man er litt høyere opp i lvl, ca 20+ så har necromancers veldig mange potions of health og sorcery.. I et daedric quest hvor man skal til oblivion og kverke 9 stk andre folk så har mange av de man må kverke utrolig mange potions, ble søkkrik på å selge dem :p

6021414[/snapback]

Tror jeg har ca. 85 strong health potions igjen etter det questet... Hver person hadde jo mellom 50-60 stykk... :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...