ryggemann Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hei! Hvor får jeg kjøpt Potions of health, tenker ikke på de vi blander selv.. Takk for svar!
tom waits for alice Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 (endret) I de fleste Mages guilds selger de det - ofte personen bak disken, ellers finnes det butikker i enkelte av byene, som The Gilded Carafe i Market District i Imperial City som har slikt. Det er spesielt et sted jeg fant ut at de hadde ganske mange selv i begynnelsen av spillet, ellers får du ofte bare et par/tre av gangen de fleste steder. Desverre husker jeg ikke riktig hvilket sted det var, muligens en av byene i sørvest... Nå senere i spillet (level 22) opplever jeg at du finner selv de sterkeste utgavene i bøttevis på fiender i ulike ruiner, så jeg er rimelig selvforsynt for øyeblikket... Geir Edit: Carafe heter det visst. Endret 30. april 2006 av tom waits for alice
asad Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 hvilke planter lager man de av selv? Vet det er aloe vera pluss en til, men husker ikke hvilken.
Ascubal Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Når man er litt høyere opp i lvl, ca 20+ så har necromancers veldig mange potions of health og sorcery.. I et daedric quest hvor man skal til oblivion og kverke 9 stk andre folk så har mange av de man må kverke utrolig mange potions, ble søkkrik på å selge dem
Islanbadsj Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Når man er litt høyere opp i lvl, ca 20+ så har necromancers veldig mange potions of health og sorcery.. I et daedric quest hvor man skal til oblivion og kverke 9 stk andre folk så har mange av de man må kverke utrolig mange potions, ble søkkrik på å selge dem 6021414[/snapback] Tror jeg har ca. 85 strong health potions igjen etter det questet... Hver person hadde jo mellom 50-60 stykk...
mr. Bjerre Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Haha, ja.. alle går jo rundt med 19 strongies. Helt sykt!
Portalol Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 en burde kanskje nevne at "potion of health" fortifier health en stund, mens "potion of healing" healer deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå