Gå til innhold

TES: Pc restarter seg under instalering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøv å installer på nytt da. Hvis det skjer igjen kan du prøve å installere windows på nytt. Har pc'n restarta andre ganger?

 

Hvis du leser nøye igjennom ser du at han har prøvd det, men gjør det som CoreTEC Sa det er ganske bra, og kanskje du finner problemet ditt =]

 

Det er et veldig alvorlig problem hvis han må innstalere hele windows på nytt da..

Endret av One
Lenke til kommentar

Ja, man bør aller helst ungå å installere windows på nytt. Men jeg hadde ett lignende problem for en stund siden der skjermen ble svart og pc'n restarta seg under istallasjoner. Det løste seg med reinstallering av windows. Men det bør man unngå hvis det er mulig.

Men jeg kan ikke se hvor det står att han har prøvd å reinstallere oblivion.

Lenke til kommentar

Umulig å svare på om maskina di ikke er bra nok, men ut ifra at du ikke fikk spilt BF2 på low tviler jeg på at den vil kjøre Oblivion..

Om du hadde lagt ut specs. dine hadde det vært enklere å svare på ;)

 

Får du opp den menyen med play/options/data files osv.? Eller kommer feilmeldingen før dette?

 

Regner med du alt har gjort dette, men er alle drivere oppdatert??

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med oblivion, men installasjonen gikk feilfritt. Og spillet satte seg selv på high graphix utifra mine komponeneter. Men iblant så kræsjer det til windows når jeg loader en save eller går gjennom en dør. har sett at maaange andre har samme problemet. Vil tro det blir forsøkt rettet opp i en patch i nærmeste fremtid. Får ikke noen feilmelding tough... hmm

 

her er hvertfall den såkalte "quick and dirty" guiden for de med installasjons problemer http://ideveloper.pandora-studios.com/file...ttingsGuide.txt

 

bruker du google blir alt mye enklere. f. eks. kom denne opp som første valg når jeg søkte "oblivion installation problems" venn deg til å bruke google. alt, vel nesten alt blir mye enklere og mindre frustrerende :)

 

edit: typos

Endret av CoreTEC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...