Gå til innhold

Ekstremt billig 19" LG LCD skjerm 1495.-


radisson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Realtivt dårlig oppløsning til å være 19" LCD. Blir store ikoner, menyer og stor tekst.

Ellers virker den relativt grei til vanlig hjemmebruk. Ikke noe spes bra gamer-skjerm, men funker vel helt ok til sitt.

Ellers ganske standard. LG er jo ett relativt greit merke.

Men den er faktisk så billig i forhold til hva du får at jeg sitter og vurderer saken på tross av oppløsningen.

Lenke til kommentar
Oppløsningen er lik alle andre 19" LCD skjermer da, så det er helt vanlig.

6008237[/snapback]

Den er lik de fleste okei 17" skjermer ja.

Skal man ha en bra 19" så bør vel man gå opp ett hakk på oppløsninga for at ting ikke skal bli for stort. Det går greit med den oppløsningen, men jeg foretrekker større oppløsning på en 19" LCD.

Lenke til kommentar
Oppløsningen er lik alle andre 19" LCD skjermer da, så det er helt vanlig.

6008237[/snapback]

Den er lik de fleste okei 17" skjermer ja.

Skal man ha en bra 19" så bør vel man gå opp ett hakk på oppløsninga for at ting ikke skal bli for stort. Det går greit med den oppløsningen, men jeg foretrekker større oppløsning på en 19" LCD.

6008263[/snapback]

 

Hahaha. Act like you know...

Hvilken 19" LCD har du prøvd da? Er veldig interessert hvis du har funnet en 19" LCD med høyere oppløsning.. :hmm:

Lenke til kommentar
Oppløsningen er lik alle andre 19" LCD skjermer da, så det er helt vanlig.

6008237[/snapback]

Den er lik de fleste okei 17" skjermer ja.

Skal man ha en bra 19" så bør vel man gå opp ett hakk på oppløsninga for at ting ikke skal bli for stort. Det går greit med den oppløsningen, men jeg foretrekker større oppløsning på en 19" LCD.

6008263[/snapback]

 

Legger meg langflat! :blush:

Bare å innrømme at jeg dreit meg ut her ja.

Jeg satt og tenkte på 20" med 1600 x 1200 opløsning når jeg svarte.

 

Og får vel bare følge opp og si at det er kjempetilbud ja!

 

:blush::blush::blush::blush::blush::blush:

Lenke til kommentar

Var billig - men er litt usikker på om jeg skal slå til på 2 slike eller en 19" med DVI. Er DVI verdt pengene - eller er forskjellene så små at det ikke burde taes hensyn til slik når man kommer over slike tilbud?

 

Hmm....ser ut som om mange har slått til på dette tilbudet - ihvertfall ikke mulig på bestille på web lengre.

Endret av ekm
Lenke til kommentar

Jeg fikk akkurat en mail fra Siba hvor de sa at de ikke greier å skaffe flere slike skjermer og at de "jobber med et nytt alternativ" for oss som har bestillt og betalt. :woot:

 

Jeg må nesten få litt hjelp av dere her og vurdere alternativet når det kommer på mail om det er like bra som LG-skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg sendte mamma ned på siba klokken 09:00 den dagen den nye butikken åpnet! OG JEG FIKK TAK I EN! Funker fett den skjermen her, ass. (PS: Jeg hadde en gammel monitor før som det røyk av, så det må jeg si var digg!)

 

Og det er ikke for store ikoner i det hele tatt..;)

Synd dere ikke fikk tak i, alle sammen! Snakkes om flere tilbud senere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...