Gå til innhold

Dual Skjerm - Instalasjons Program?


Thewiz

Anbefalte innlegg

Jeg har en LCD (main) og vil gjerne sette om slik at jeg kan ha 2 skjermer. Jeg prøvde å lese litt i sticky men fant ikke noe konkret.

 

 

Jeg vil bare spille på LCDen og ha CRTen i windows, slik at jeg slipper å legge ned spillet for å skjekke på internett o.l

 

 

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som du ser på bildet mitt her, så kjører jeg world of warcraft i windowed mode på den ene skjermen, og har firefox på den andre.

http://img411.imageshack.us/img411/7184/windowed0ci.jpg

 

Hadde jeg kjørt wow i fullscreen så ville jeg ikke ha kunnet alt-tabbet til firefox uten at wow hadde minimert seg og windows hadde stillt oppløsning tilbake til den du vanligvis har. Selvfølgelig funker dette, men det er tungvindt.

Endret av gullf1sk
Lenke til kommentar
Som du ser på bildet mitt her, så kjører jeg world of warcraft i windowed mode på den ene skjermen, og har firefox på den andre.

http://img411.imageshack.us/img411/7184/windowed0ci.jpg

 

Hadde jeg kjørt wow i fullscreen så ville jeg ikke ha kunnet alt-tabbet til firefox uten at wow hadde minimert seg og windows hadde stillt oppløsning tilbake til den du vanligvis har. Selvfølgelig funker dette, men det er tungvindt.

6028467[/snapback]

 

 

Ja det er sånn jeg vil ha det.

 

Hvordan spørr jeg!?

Lenke til kommentar

tja.. du må enten ha ett skjermkort som har to skjermutganger eller to skjermkort i PC'en din

 

Så trenger du 2 skjermer...

 

kabler til nevnte skjermer..

 

drivere til skjermkortene

 

mer trenger du ikke for å sette opp dualscreen...

 

Hvordan du setter opp windowed mode i hvert enkelt spill varierer, I WoW er det ett enkelt valig i grafikkinstillinger i spillet...

 

edit: gullf1sk: du vet at hvis du velger windowed mode, men maximized valget under det i GFX settings i WoW, så får du window mode, men slipper de irriterende rammene rundt WoW vindu?

post-10531-1146582405_thumb.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg har ét kort. En overgang som gjør at jeg kjører 2 av samme type porter.

2 Skjermer, 1 LCD og 1 CRT.

 

 

 

Hva nå?

 

 

Grafikkort: Sapphire Radeon 9800PRO

 

 

 

Jeg har prøvd å koble til begge skjermene. Men den som står på overgangen reagerer ikke. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar

edit: gullf1sk: du vet at hvis du velger windowed mode, men maximized valget under det i GFX settings i WoW, så får du window mode, men slipper de irriterende rammene rundt WoW vindu?

6028628[/snapback]

 

Vet, men da ser jeg ikke når dama skravler på msn, har skrudd av den møkkalyden MSN lager serdu :)

Lenke til kommentar
hva har du dual screen til da? :p

6028878[/snapback]

 

Jeg har også to skjermer da jeg har en ganske anstendig mengde musikkvideoer samt at jeg har dvd-spiller og tv-tuner på maskinen er det greit å kunne se på musikkvideo/tv/dvd på den ene skjermen og feks surfe eller chatte på den andre. eller surfe på den ene og bildebehandling (for eksempel) skal snart kjøpe meg skjerm nummer tre. glede seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...