Sjøbanan Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Er det noen raske måter å gjøre dette på, trenger det siden det gammle passorde mitt ikke fungerer. Sende mail til blizzard og få svar 2 dager senere nå som jeg endelig har fri er et mareritt. Jeg har nettopp operert foten så jeg har ikke noe annet og gjøre Ringe dem fungerer sikkert ?
Arinomi Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Whiner Jeg måtte operere hodet etter en bilulykke, og etter 8 dager, da jeg kom hjem, var gamecardet mitt gått ut, og jeg måtte bestille nytt. Ikke klag
genetex Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 CA verdens mest unyttige svar det der? lol. Anyway, skal vel funke å rigne dem ja.
Arinomi Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 CA verdens mest unyttige svar det der? lol. 6005631[/snapback] And proud of it ^^
Sirkusbarnet Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 noen hadde skiftet passord på min konto. ringte blizzard, sa dem authentication key og wips. måtte oxså si litt annen info sm fks tlf, navn, e-mail -Vaag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå