stclem Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Ønsker å lage en meget enkel side der jeg kan la brukere laste opp ting direkte på min webserver. Det må være så enkelt at alle som klarer å laste opp bilder i en fotobutikk eller annet slikt kan laste opp på denne siden. Finnes det noen script som kan hjelpe meg med dette?
MrBjoern Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 vis du ser litt på www.hotscripts.com så skulle du finne noe.
Ståle Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Jeg fant et enkelt et, som jeg bruker påuploadsiden min. Det er et enkelt script, på en side.. Hvis du er interreset kan jeg legge det opp
Ståle Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 (endret) Sånn... det skal være en log.txt i samme mappe. og i mappen som index.php ligger må du lage en mappe som heter "files" Eller du bare endrer alt Det gikk mye bedre å laste ned filen når du høyreklikker og velger save as target og så velger alle filtyper. Så gir du bare en php endelse. Endret 29. april 2006 av Indian Ink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå