Gå til innhold

Nytt abb med N6280? Men kva for ein..


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har fortiden ein gamal Sony Ericsson t610 med Netcom youngtalk. Vil både ha eit nytt abonnement, i og med at eg ringer meir enn eg sender meldingar, og ein ny mobil. (føler youngtalk i prinsippet er eit dårleg abb.)

 

-Skal- ha ein ny mobil i starten av Mai, nemleg Nokia 6280. Skal kjøpe mobil+abb, sidan eg ikkje har pengar til anna. Rundt 900-1500 kr + Abb. virkar fristande.

 

Har sett på fleire ulike abbonoment typar og leverandørar. Men har rett og slett ikkje aning.

 

Feks Denne:

Mobyson

 

Eller eit av desse abb frå telenor:

Telenor/telehuset

 

Vil dette sei at eg betalar månadsprisen på 298kr + forbruket? (Er vel universielt for alle abb inkludert i mobiltelefonar å betale månadspris + forbruk?)

 

Forbruket mitt i månaden, per i dag, er rundt 250-300kr. Som sagt, meir ringing enn sms'er eg sender. (Dette kan vere pga, treige tastar og responstid på T610....dog)

 

 

Kva er dykkars råd? Kva abbonoment passar meg, og er det visse leverandørar eg bør halde meg vekk i frå?

 

Takkar for svar!

 

Mvh Sverre.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville kikka på den Nokia'en med Tele2 Mobil Pluss.

Lave ringepriser, god dekning (Telenor's nett)

 

Den nokiaen er en flott telefon, gode taster, utrolig god skjerm, god mp3 del, 3G, flott menysystem, kan ikke gi annet enn ros, litt lite minnekort som følger med, men det koster ikke allverdens for et 512mb eller 1GB kort, prisene ligger fra 169kr for 512mb og 299kr for 1GB på Komplett :)

 

mini SD

Endret av Medion
Lenke til kommentar
escobar: Tele2 bruker Telenor sin dekning!

 

 

vel og merke i norge..

6006030[/snapback]

 

Og hvor er det snakk om å bruke denne mobilen hovedsaklig? Jo, i Norge regner jeg med..ser ikke poenget med innlegget ditt!

6006293[/snapback]

 

 

Går nok for Tele 2 pluss! :)

 

Bestiller i mårga, om nokon ikkje anbefalar meg å velge tele2, spytt ut! :]

Lenke til kommentar
escobar: Tele2 bruker Telenor sin dekning!

 

 

vel og merke i norge..

6006030[/snapback]

 

Og hvor er det snakk om å bruke denne mobilen hovedsaklig? Jo, i Norge regner jeg med..ser ikke poenget med innlegget ditt!

6006293[/snapback]

 

 

Går nok for Tele 2 pluss! :)

 

Bestiller i mårga, om nokon ikkje anbefalar meg å velge tele2, spytt ut! :]

6010746[/snapback]

 

Du kan evt se på Ucan2 og ownersbuy, disse tilbyr også ganske gode subsidier og er rimeligere på ringepris/sms-pris. Spesielt om du får med deg en venn eller 2 som du kan ringe nesten gratis til :)

Lenke til kommentar
escobar: Tele2 bruker Telenor sin dekning!

 

 

vel og merke i norge..

6006030[/snapback]

 

Og hvor er det snakk om å bruke denne mobilen hovedsaklig? Jo, i Norge regner jeg med..ser ikke poenget med innlegget ditt!

6006293[/snapback]

 

For eksempel i Nordsverige er dekningen til dels lik 0. Litt kipt om man ikke er klar over det, bytter til tele2, drar avgårde til ski/scooterparadis og vips, 0 dekning. Ser ikke noen grunn til ikke å opplyse om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...