snooky Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Heisann.. Jeg har et skikkelig irriterenes problem med pc'en... når jeg slår den på så kan den gå i 5-10 min uten problemer, så plutselig så henger alt seg. Alt stopper opp.. den slår seg ikke av el no, jeg kan fortsatt se skrivebord og musepeker, men kan ikke gjøre noe som helst.. Noen som vet hva som må gjøres el hva som er feil? Takk
El Fantasma Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Fri for strøm på musa? Visst ikke kan du prøve en Win XP "repair". Boot fra windows CD`en og velg Repair.
snooky Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Har byttet batteri på musa og tastaturet.. formaterte pc'en for 2 dager siden. jeg trodde jeg hadde no virus el no.. men nei..
krizkriz Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Prøv å ta ut RAM brikka og sett den inn igjen. Eller kanskje du ikke har nok strøm til PC'en? For liten strømforsyning kanskje?
Enzo1590 Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Hva har du innstalert/gjort i det siste på pcen?
snooky Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 Hva har du innstalert/gjort i det siste på pcen? 6003882[/snapback] Jeg har ikke gjort/innstalert noe som helst.. Det bare plutselig skjedde.. har jo gått som bare det før..
snooky Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 gjorde som maverick2002 sa.. tok repair fra xp-cd'en.. nå har den ikk hengt seg opp på et døgn ca.. kansje den holder ut.. hehe.. tusen takk for hjelpen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå