Gå til innhold

TES: thief guild opptaksprøve


Anbefalte innlegg

Først og fremst så vil jeg nevne at jeg har hatt god bruk for dette forumet etter at jeg begynte å spille Oblivion for et par dager siden. (Pga av forumet får jeg nå til å dirke!)Det er digert og det virker kult, men jeg er skikkelig noob innen den sjangeren så det er mye å lære.

 

Jeg har en tyv/ archer karakter og har nå kommet til et oppdrag der jeg skal finne Rassha`s (eller noe slikt) sverd som er prøven for å bli medlem av thiefs guild. Jeg har funnet lokaliteten i våpenbutikken, og vet nå at sverdet ligger i kista på bakrommet, men hvordan kommer jeg forbi dama og den fæle bikkja som befinner seg på andre siden av døra? :hmm:

 

 

KL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man ikke er spesielt god til å sneake fra før, der det lurt å joine DB før thief guild da?

Og en annen ting, er det lurt p bli ferdig med fighters guild før man joine DB? siden den ene er snill og den andre er slem!

 

Dette er off topic, men utnytta sjangsen nå til å spørre om dette! :roll:

Lenke til kommentar
du kan no joine så mykje du vil med engang =) fighters guild så kan ikkje du ha rulleblad.

 

visst du berre tar på sneak og springer rundt, så vil den øke

6003560[/snapback]

 

ok, men en annen ting da, hvis man allerede er med i Fighters Guild, kan man da joine DB, uten at det vil påvirke med i Fighters Guild?

Lenke til kommentar
Hvis man ikke er spesielt god til å sneake fra før, der det lurt å joine DB før thief guild da?

Og en annen ting, er det lurt p bli ferdig med fighters guild før man joine DB? siden den ene er snill og den andre er slem!

 

Dette er off topic, men utnytta sjangsen nå til å spørre om dette! :roll:

6003539[/snapback]

 

Hvis du er medlem av mages guild og thieves guild er det en sak du bør vite. Dette er en spoiler så bare les den om du føler for det :)

 

 

I et av de senere oppdragene til Thieves Guild må du drepe et medlem av Mages Guild, er du allerede medlem i Mages Guild blir du kasta ut og må skaffe 20 Daedra heart og 20 Vampire dust for å få bli medlem igjen.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...