Gå til innhold

Nedlastinger til X360


Xbox-PS2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Visst skal det gå ann å opprette enda ein konto? :dontgetit:

6001361[/snapback]

 

Seff, men er ikke akkurat aktuelt med tanke på at jeg akkurat har betalt årskontigent.:)

6001427[/snapback]

Du trenger bare opprette en ny silver-konto - det er gratis. Har vurdert å gjøre det samme selv, da det tydeligvis er noen inkompetente mennesker som ikke har greid å få ut Oblivion-plugins her til Europa enda.

Lenke til kommentar
Vil det si at det ikke går an å velge en engelsk konti (med tanke på Oblivion mods)?

6001964[/snapback]

Om du kan endre nasjonalitet på din eksisterende konto vet jeg ikke, men om du lager en nykonto og bruker den til å laste ned Oblivioncontent, skal det kunne brukes på alle kontoene på Xboxen, i følge ryktene.

Lenke til kommentar

Ok, jeg lurte bare på det du sa om at det ikke hadde blitt sluppet i Europa(?) dvs. at det ikke hadde hjulpet å lage en ny konto som engelsk. Men uansett så er jeg nokså sikke rpå at det er tilgjengeli for UK.

 

Sjekket Xbox forumene og har fått bekreftet at det ikke går an å endre nasjonalitet.

Lenke til kommentar
Ok, jeg lurte bare på det du sa om at det ikke hadde blitt sluppet i Europa(?) dvs. at det ikke hadde hjulpet å lage en ny konto som engelsk. Men uansett så er jeg nokså sikke rpå at det er tilgjengeli for UK.

 

Sjekket Xbox forumene og har fått bekreftet at det ikke går an å endre nasjonalitet.

6002094[/snapback]

 

Prøvd å bytte på 360'n?

System -> Console Settings -> Locale

 

Når jeg først brukte boksen stod den på UK, så det stod UK på gamercardet mitt før jeg endret det tilbake til norsk. Er ikke sikker på om det har noe å si med marketplace, men er vel verdt et forsøk? :)

Endret av RoutineX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Registert en helt ny konto via din Xbox 360, velg at du bor i USA, og pass på at en evt. Passport konto du knytter den opp mot også er satt til USA.

Funket flott for meg iallefall, gjorde alt via Xboxen, og nå laster jeg ned ting fra Amerikansk marketplace. Boksen er fortsatt satt til Norge, bare profilen som er satt til US.

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
Registert en helt ny konto via din Xbox 360, velg at du bor i USA, og pass på at en evt. Passport konto du knytter den opp mot også er satt til USA.

Funket flott for meg iallefall, gjorde alt via Xboxen, og nå laster jeg ned ting fra Amerikansk marketplace. Boksen er fortsatt satt til Norge, bare profilen som er satt til US.

6013222[/snapback]

Kan jeg bruke det nedlastede innholdet på min originale, norske konto da? Og blir innholdet værende på harddisken hvis jeg evt. sletter den amerikanske kontoen? :hmm:

Lenke til kommentar

Etter mye knot med å registrere ny amerikansk hotmail adresse, rote fram amerikanske telefonumre og zip codes, fikk jeg endelig lagd en ny profil. Selvsagt sa det stopp da jeg skulle kjøpe poeng til å betale for nedlastningene for - her gikk det bare an å velge amerikanske stater da jeg skulle legge inn kredittkortinformasjon..

 

Hvordan i helv*** er det dere gjør det?!?

Lenke til kommentar
Etter mye knot med å registrere ny amerikansk hotmail adresse, rote fram amerikanske telefonumre og zip codes, fikk jeg endelig lagd en ny profil. Selvsagt sa det stopp da jeg skulle kjøpe poeng til å betale for nedlastningene for - her gikk det bare an å velge amerikanske stater da jeg skulle legge inn kredittkortinformasjon..

 

Hvordan i helv*** er det dere gjør det?!?

6013492[/snapback]

Jepp. For å kjøpe ting på det amerikanske, japanske eller hvilket som helst annet lands marketplace må du bruke disse Microsoft Points kortene du får kjøpt i butikken, går ikke an å legge inn ditt visa på noen av disse "jukse"kontoene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...