TheDarkListener Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 (endret) "Maximum number of squads has been reached" *Player *snip* has been kicked from the server* Endret 7. mai 2006 av TheDarkListener
MrLee Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Alltid, ALLTID noen som skal klage og syte noe så utta grenseløst hver eneste gang det blir sluppet en patch... Hvis det er så fantastisk ille, så la vær og spill da vel! 6001043[/snapback] Seriøst, bare vær stille. Spillet ødelegger for oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere og dreper "Snake078235". Det ødelegger klanspillet, skjønner du det? 6001108[/snapback] Hvem tror du at du er? Maken til idioti. "For oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere".. Prøver å sette deg høyere enn andre? Folk som deg gir Battlefield dårlig rykte, nye CS. Men over til saken, pro spillere eller ikke, uten squadhopping blir kampene mer langvarige, det er en positiv ting syntes jeg. 6059546[/snapback] *klapp, klapp* bravo!
FVEE75 Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Får vel bittelitt mer realisme i dette urealistiske spillet om de fjerner det da 6052100[/snapback] Realismen i bf2 forsvant da man ikke kunne hoppe og skyte samtidig. Gi meg et gevær irl, så skal jeg hoppe og skyte samtidig. 6053661[/snapback] Har du sett mange hoppende soldater som skyter irl??? :!: (hørt rykter om at det er en egen treningsleir for dette)
-Teddy- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 Hvem tror du at du er? Maken til idioti. "For oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere".. Prøver å sette deg høyere enn andre? Folk som deg gir Battlefield dårlig rykte, nye CS. Men over til saken, pro spillere eller ikke, uten squadhopping blir kampene mer langvarige, det er en positiv ting syntes jeg. 6059546[/snapback] *klapp, klapp* bravo! 6060714[/snapback] Disclaimer: 99.9% of what I post is a joke, BS, a poor attempt at sarcasm, an ironic musing, an amourous pass or just plain crazytalk and should not be taken seriously in any way. ?
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hvordan kan de som ikke spiller seriøst ha noe å si i det heletatt? Foresten. Det heter Squadjumping, ikke squadhopping (spesielt hvis man skal skrive det på engelsk) EA tar ikke klanmiljøet seriøst, og det er fakta, og jeg må ærlig inrømme at om de gjør dette med squadjumping, så vil ikke dette virke mye negativt på public-spilling. Det kan nesten virke positivt på public-spilling. Men om man har motstandere som kan å sikte OG skyte, og kanskje har litt lagarbeid + en god commander, så kommer dette til å bli total slakt for angriperne. OM de absolutt MÅ gjøre noe med squadjumpingen, så kunne de gjort det samme som PRMM (Project Reality Minimod) i neste patch, at om man bytter squad mens man er død, så blir det ekstra ventetid før man kan spawne. Men det jeg er MEST negativ til i neste patch, er "Air dropped vehicles" Bilene som droppes kan og VIL bli brukt til å spawnblocke, sette på tak, sette på rullebanen for å sperre for flyet, lande på fiendli heli som prøver å ta av, lande på fiendli stinger, få fly til å krasje i dem i luften, osv osv.
Uxzuigal Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Hvem tror du at du er? Maken til idioti. "For oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere".. Prøver å sette deg høyere enn andre? Folk som deg gir Battlefield dårlig rykte, nye CS. Men over til saken, pro spillere eller ikke, uten squadhopping blir kampene mer langvarige, det er en positiv ting syntes jeg. 6059546[/snapback] *klapp, klapp* bravo! 6060714[/snapback] Disclaimer: 99.9% of what I post is a joke, BS, a poor attempt at sarcasm, an ironic musing, an amourous pass or just plain crazytalk and should not be taken seriously in any way. ? 6060750[/snapback] Ser ut som jeg tok feil, det har blitt det nye CS.
hugRmunR Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Eyh, Steina, det heter hopping på engelsk au ^^ Men man sier oftest jumping
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Eyh, Steina, det heter hopping på engelsk au ^^ Men man sier oftest jumping 6061662[/snapback] Jeg prøver å skrive et godt innlegg og eneste dere kommenterer er engelsk kunnskapen min Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 8. mai 2006 av Steina
El Matador Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Men det jeg er MEST negativ til i neste patch, er "Air dropped vehicles"Bilene som droppes kan og VIL bli brukt til å spawnblocke, sette på tak, sette på rullebanen for å sperre for flyet, lande på fiendli heli som prøver å ta av, lande på fiendli stinger, få fly til å krasje i dem i luften, osv osv. 6060977[/snapback] Det hadde jeg ikke tenkt på engang (iallefall ikke EA/Dice heller!) Men når du sier det, så vil det bli misbrukt krafitg.
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Tror nok ikke EA tenker på slike ting nei, kanskje jeg er den eneste som har tenkt på det? Hvordan mener EA at det skal bli brukt da? "Huff, nå er jeg lei av å ligge i fjelle å snipe, commander, kan du gi meg en bil så jeg kan kjøre ned?"
iDude Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Men det jeg er MEST negativ til i neste patch, er "Air dropped vehicles"Bilene som droppes kan og VIL bli brukt til å spawnblocke, sette på tak, sette på rullebanen for å sperre for flyet, lande på fiendli heli som prøver å ta av, lande på fiendli stinger, få fly til å krasje i dem i luften, osv osv. 6060977[/snapback] Det hadde jeg ikke tenkt på engang (iallefall ikke EA/Dice heller!) Men når du sier det, så vil det bli misbrukt krafitg. 6062438[/snapback] By "Jebus"... Hva er det dere ser for dere egentlig? "Its raining cars"? Om vehicle drop blir tilgjengelig like skjelden som supply crates osb, så ser jeg INGEN problemer med dette. Og btw Steina, greier du å stoppe et fly i luften med en heli-crate på jevn basis, cudos til deg. Ser ikke for meg at dette akkurat blir et problem
-Teddy- Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Skrevet 8. mai 2006 (endret) By "Jebus"... Hva er det dere ser for dere egentlig? "Its raining cars"? Om vehicle drop blir tilgjengelig like skjelden som supply crates osb, så ser jeg INGEN problemer med dette. Og btw Steina, greier du å stoppe et fly i luften med en heli-crate på jevn basis, cudos til deg. Ser ikke for meg at dette akkurat blir et problem 6062975[/snapback] Å trene seg opp til å tippe sånn ca. når man skal slippe en bil på stripa når man har en tag på hvor det er som commander tar ikke veldig lang tid. (k-mouse er über commander som sikkert får til dette om han prøver) Uansett tror jeg ikke dette blir hovedproblemet. Spawnblocking og blokkering av striper er irriterende. Å slippe det et stykke ut på stripa slik at man må løpet ut for å flytte på bilen er irriterende, samt at fienden kan kapre flyet ditt. // Nok OT om andre ting. Hold dere (og meg) til squadjumping. (eller squadhopping om dere vil) Endret 8. mai 2006 av -Teddy-
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Og btw Steina, greier du å stoppe et fly i luften med en heli-crate på jevn basis, cudos til deg. Ser ikke for meg at dette akkurat blir et problem 6062975[/snapback] Heli-crate? Helikopter som kommer dalende ned fra himmelen og rett i mine armer? ja DET hadde vært noe det Men jeg er fortsatt negativ til at de fucker opp squadjumpingen ETT ÅR etter relase. Dette vil gjøre tregere, og om man må begynne å springe fra start igjen hver gang om man har dårlig SL så blir det jo UTROLIG kjedelig. Har jeg skrevet om PRMM? Vel, i neste patch til den mod'en tar det lengre tid å spawne om man squadjumper.. Heller det enn det EA tenker på. Også Commanderen i neste patch av PRMM kan KUN trykke Accept på Squadledere sine orde. Dvs. at Commanderen kan ikke bestemme selv hvor han vil sette Arty m.m. DET er seriøst dritt-digg, og det er seriøst en dritt-digg mod også EDIT: Jeg PRØVER så godt jeg kan med å gå On-Topic, men havner BESTANDIG langt utenfor Endret 8. mai 2006 av Steina
iDude Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Og btw Steina, greier du å stoppe et fly i luften med en heli-crate på jevn basis, cudos til deg. Ser ikke for meg at dette akkurat blir et problem 6062975[/snapback] Heli-crate? Helikopter som kommer dalende ned fra himmelen og rett i mine armer? ja DET hadde vært noe det Det var selvsagt en dyp mening med den trykkleifen der
[^..^]Christian Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 har absolutt ingenting imot om de fjerner squadhopping.. Min mening er at hvis du har valgt en squad så bør du holde deg til den og prøve å gjøre det taktisk beste ut av squaden du har.... Men det er min mening
Steina Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Ja, public har ikke det så mye å si. Der kan jeg godt gå fra start igjen om jeg dør. Men i klankamper vil det legges stor vekt på å drepe ÉN mann, altså squadleaderen. Om han dør så dør hele angrepet. Dette blir jo bare tull, da må squadleaderen stikke å gjemme seg, og da er det ikke poeng at folk spawner på han igjen, om han er 1000 meter unna flaggsonen. Taktisk squadjumping er det viktigste i klansamenheng atm. og denne patchen kommer til å forandre dette helt. Dere ser sikkert rart på meg og mener jeg må TILPASSE meg, men det blir som å spille et helt nytt spill. Det er en grunn til at jeg fortsatt spiller BF2 seriøst etter étt år, og da vil jeg jo ikke at de skal forandre hele oppsettet og alle taktikker vi har brukt månedsvis, for å ikke snakke om taktikker vi har fikset på siden klanen ble opprettet for et år siden. Å lage taktikker tar TID. Å få folk til å lære seg taktikkene tar ENDA lengre TID. Når de forandrer hele gameplayet ødelegger det MASSE for de klanene som faktisk har satset hardt, og vi må alle starte helt pånytt med å finne på nye taktikker, øve på dem, og de vil kanskje ikke fungere som vi vil før enda ett år. Er det virkelig kun seriøst spillere som innser at dette er en katastrofe å forandre hele spillet så sent? De kan jo vel bare legge til det der tullet til BF2142 og la BF2 være slik som det er nå som det ENDELIG begynner å bli ferdig?
Aleksander9175 Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 se her ! så mye for signup for å fjerne squadhopping
MrLee Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hvem tror du at du er? Maken til idioti. "For oss som ikke dilter rundt på random pubbie-servere".. Prøver å sette deg høyere enn andre? Folk som deg gir Battlefield dårlig rykte, nye CS. Men over til saken, pro spillere eller ikke, uten squadhopping blir kampene mer langvarige, det er en positiv ting syntes jeg. 6059546[/snapback] *klapp, klapp* bravo! 6060714[/snapback] Disclaimer: 99.9% of what I post is a joke, BS, a poor attempt at sarcasm, an ironic musing, an amourous pass or just plain crazytalk and should not be taken seriously in any way. ? 6060750[/snapback] Ser ut som jeg tok feil, det har blitt det nye CS. 6061621[/snapback] Dette var jo selvsagt en av mine (ca) 10 poster på dette forum som ikke er noen av tingene i disclaimeren min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå