Gå til innhold

Signup for å hindre at squadhopping blir fjernet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er antagelig et forsøk fra EA/Dice for å få ennå mer fokus på teamwork, og at en enkel sjel ikke skal bli avgjørende for utfallet av en kamp. Det vil bety at spillet ikke vil skifte så mye ang hvem som har overtaket. Det blir derfor mer vesentlig at SL holder seg i live.

Men jeg er interessert å høre hva klanspillerne vil gjøre dersom denne endringen blir med i patchen? Vil vi da se egne server med versjon 1.22 for klankamper, vil klanspillere slutte å spille BF2 eller vil de tilpasse seg? Jeg tror det siste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BF2 er eit veldig underhaldande spel. Men utviklerene fucker det opp. Dei bruker lang lang tid på å fixe ting, og når dei skal fikse det. så ødelegger dei meir enn dei fikser.

Dei gir ut mange fixes som ikkje vi er interresert i. Begynner og lage Special Forces Euro Force og Armored Fury. Special Forces var greit forsåvidt. Men kva med å fikse BF2 skikkelig. Neida.

Som sagt forsetter utviklinga slik så stikker nok klanspelarar.

Klart er det ein tilveningsak men men. Spelet litt mindre intenst og meir ubalansert.

Dessuten så er det lovande spel på veg. Med fokus på klanspeling. Med liknande gameplay. Quake Wars. Ein del konverter vil eg tru. Kjem ann på kva resultat det blir. :)

Skrevet

Jeg klarer ikke å fatte hvor dumme EA er, hver gang spillet funker greit, kommer det en katastrofepatch. Jeg synes det hadde vært greit som en server-setting, men angrep vs godt forsvar er allerede veldig vanskelig, nå blir det ikke akkuratt lettere. Ender vel med at alle camper de basene de tar for å minske tapet (Snakker klanspilling nå).

Skrevet

Synes det høres ganske bra ut. Selv om jeg er ganske likegyldig om det blir lagt en "sperre" i den nye patchen eller ei. Selv synes jeg egentlig det er ganske feigt å hoppe sånn frem og tilbake. Dårlig teamplay, og litt feigt.

Når du er død, så skal du "straffes", og hvis det plutselig blir nesten positivt å dø, så blir det litt mye likegyldighet i spillet, og dårlig.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

jeg ser ikke noe negativt men er heller ikke med i klan ;) men er enig blir litt teit med SH.... så dere klanspillere får vel bare tilpasse dere :)

Endret av KRAFortune
Skrevet
Er det faktisk overhodet mulig? Noob faktisk! Nei, jeg er ikke den som ligger og camper  som snipre nei, og jeg setter lagspill særs viktig, da jeg hater og tape, noe man enkelt gjør om man ikke spiller på lag i dette spillet!

Den sammenligningen der var kanskje noe av det bedre jeg har hørt! Det er klart, det å chippe ballen oppi et badebasseng får jo fort frem de som har litt peil på fotballspill, så ja, det skiller amatørene fra proffene ja ;)

Check!

6001430[/snapback]

Det handler ikke bare om å endre spillet, DET HANDLER OM Å ENDRE SPILLET I LOVLIG SEN TID SÅ RADIKALT. Det var derfor jeg trakk frem fotballspillet som et eksempel. BF2 har vært ute i et år nå, og er så og si ferdig hvis denne patchen slippes ut.

Jeg kaller deg noob for du forstår tydeligvis ikke hovedprinsippet og hvorfor det klages på patchen. Grunnen til det fungerte uten squadsystem i de tidligere BF-spillene, er fordi det FANTES IKKE COMMANDER. Man kunne snike seg rundt helt uten at noen visste det. Når squadsystemet kom i BF2 ble det oppveid av at man hadde commander som kunne SPOTTE (ja, det spiller ingen rolle om UAV-trailer er ute, man kan nemlig blindspotte, men det er sannsynligvis for avanserte greier for deg), dermed KAN man ikke lenger snike seg rundt UTEN å bli sett. Ved å endre squadsystemet blir commander OVERPOWERED, skjønner?

Commander kaster ikke bort tiden sin i kamper på kommandoer som: "You're the worst squad I've ever seen!" og "Next time, try following my orders" osv. Commander spotter, spotter, spotter, UAV, arty, supplies, spotter, spotter, spotter, UAV, arty, supplies, spotter, spotter, spotter.

Tror du det er lett å snike seg rundt, lillegutt? Tror du virkelig at i dette spillet som er så "fast-paced" at man har råd til å la en spiller ligge i bakhånd som spawnpunkt i flere minutter? Nei, enkelt og greit.

Du er har ikke peiling, rett og slett.

6001597[/snapback]

hvordan spotter en commander?

Skrevet

MEN hvis en har en squad og squad-leder dør. :thumbdown:

Squad-leader tar en leave/join .

Kan resten av squaden spawne på den nye squad-lederen med en gang ? :hmm:

Skrevet

Kort og greit; squadsystemet kan ikke benyttes når man er død. Enkelt og greit, da får du tenke deg selv fram til hvordan ting skal tweakes. Det er som commanderen, commandermode kan ikke brukes når commander er død.

Skrevet
Kort og greit; squadsystemet kan ikke benyttes når man er død. Enkelt og greit, da får du tenke deg selv fram til hvordan ting skal tweakes. Det er som commanderen, commandermode kan ikke brukes når commander er død.

6031962[/snapback]

MEN det er ikke jeg som dør. (selvsagt) :innocent:

Det er squad-lederen.

Fortsetter squaden som ingenting har skjedd og med ny squad-leder ?

Skrevet (endret)

slik jeg forstår det så skulle de bare fjerne muligheten for å spawne direkte på Squad leader i en ny squad hvis du var død når du bytta squad. Da må du først spawne på ett vanlig punkt en gang før du får spawne på din nye Squad leader...

Det som blir tilfellet nå er at Squad leader ikke bare kan droppe ut av squad'en, rejoine og spawne på ny på den nye SL med en gang, men må vente en spawn evt.

Det blir således mye viktigere at Squad leader holder seg i live.

Og til dere clan horer som mener det ødelegger spillet... "Accept, Adjust, Overcome" - hvis dere ikke klarer det var er dere ikke gode uansett...

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Hmm, lurer på hvordan dette blir med Squadjumping... =/

Jeg spiller ofte random public, og da er det vel litt upraktisk å havne i en fast squad? (Hvis den ikke er noe tess)

Endret av Marius E
Skrevet

du kan fint bytte squad, du får bare ikke spawne på din nye squad leader før du har spawnet en gang på ett normalt spawn punkt (og formodentlig død eller suicida)

Skrevet
du kan fint bytte squad, du får bare ikke spawne på din nye squad leader før du har spawnet en gang på ett normalt spawn punkt (og formodentlig død eller suicida)

6034197[/snapback]

Ja, det er det jeg mener.

Skrevet

for min del så jør ikke squadhopping så mye, men jammen om jeg hater det hvis en squad leader kommer seg til en godt beskyttet plass å det popper folk ut av han og selv om man dreper squad leaderen så popper det folk :realmad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...