Gå til innhold

TES: Aid for Bruma

Anbefalte innlegg

Skrevet

sliter (fortsatt) med dette questet. HAr stengt 1 oblivion gate, og det er to ekstra soldater i bruma.

fikk vite her på forumet i går at jeg nå skulle dra til kirken i bruma og si at jeg var klar.

men det er ingen kriger/leder i bruma som sier noe annet enn: "hopefully we will get more help!" eller noe sånt...

må jeg stenge flere portaler først? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sliter (fortsatt) med dette questet. HAr stengt 1 oblivion gate, og det er to ekstra soldater i bruma.

fikk vite her på forumet i går at jeg nå skulle dra til kirken i bruma og si at jeg var klar.

men det er ingen kriger/leder i bruma som sier noe annet enn: "hopefully we will get more help!" eller noe sånt...

5997528[/snapback]

nei, men du må dra rundt til de forskjellige Byene og snakke med dem som har ansvaret for byene.. slik som en Countess eller Count. Snakk med dem om Aid for Bruma, så blir du sendt til å "slukke" en port utenfor byen du befinner deg i, nå du har gjort det har du fått "aid" fra EN by. Gjør dette i alle byene for å få max støtte mot den store porten. Men du trenger ikke å lukke flere enn 2 (?) tror jeg, men blir jo litt vanskeligere uten noen støtte :tease:

SKjønte du dette?

Skrevet

5997528[/snapback]

nei, men du må dra rundt til de forskjellige Byene og snakke med dem som har ansvaret for byene.. slik som en Countess eller Count. Snakk med dem om Aid for Bruma, så blir du sendt til å "slukke" en port utenfor byen du befinner deg i, nå du har gjort det har du fått "aid" fra EN by. Gjør dette i alle byene for å få max støtte mot den store porten. Men du trenger ikke å lukke flere enn 2 (?) tror jeg, men blir jo litt vanskeligere uten noen støtte :tease:

SKjønte du dette?

5997603[/snapback]

got it, takk for hjelpen! :thumbup:

tar bare to, har ikk ehatt noen probs med fiender i gamet.. hakke rørt vansklighetsgraden

Skrevet

Så du må lukke en gate for hver by, javel ja, kan vel likesågodt gjøre det questet med en gang, for jeg synes det kjedeligste er å stenge oblivion gaten. Men men, får god trening! :)

Skrevet

jeg hadde vel bare støtte fra 2byer ellerno tror jeg, og jeg hadde en del problemer med å holde meg i livet mens jeg venta på at "the great gate" skulle åpne seg. og det var litt flaut å se på den lille raden med soldater.. :p

Skrevet
jeg hadde vel bare støtte fra 2byer ellerno tror jeg, og jeg hadde en del problemer med å holde meg i livet mens jeg venta på at "the great gate" skulle åpne seg. og det var litt flaut å se på den lille raden med soldater.. :p

6000761[/snapback]

Hehe ja det var vel litt kjipt..

men det er slik at hvis jeg bae lukker 2 nå, må jeg likevel lukke 1 til pr. by etterpå? (bortsett fra de jeg lukket) :hmm:

Skrevet
Nei, det behøver du ikke.

Du lukker akkurat så mange som du vil (og behøver for å klare slaget ved Bruma.) Når du er ferdig med main quest stenges resten av seg selv.

Geir :)

6003973[/snapback]

nå har jeg lukket to.. men det er fortsatt ingen som vil "fortsette" questen ved og gi meg nytt.. ( verken i kirken eller castlet) :hrm:

må jeg snakke med alle count/countessene for og gå videre?

Skrevet (endret)

Jeg henta ikke hjelp fra noen byer sist gang, countessen setter da opp militiaen sin og 2 soldater ellernoe tror jeg, klarte uansett questet uten problemer

Endret av Knudre
Skrevet

Jeg henta ikke hjelp fra noen byer sist gang, countessen setter da opp militiaen sin og 2 soldater ellernoe tror jeg, klarte uansett questet uten problemer

6015862[/snapback]

Ja, men hva skal jeg gjøre?

hvem skal jeg snakke med osv?

eller skal jeg dra til paradise først? :whistle:

Skrevet

Har du gitt Martin alt han trenger for å åpne paradise da(bortsett fra great sigil stone)? Da sier han at du skal følge ham til countess of bruma og så kan du jo bare gjøre det de sier.

Skrevet

Har du gitt Martin alt han trenger for å åpne paradise da(bortsett fra great sigil stone)? Da sier han at du skal følge ham til countess of bruma og så kan du jo bare gjøre det de sier.

6016004[/snapback]

ahh... takker.. da var det der feilen min lå :innocent:

Skrevet (endret)
Hvor mye er det igjen av MQ etter at dette oppdraget er gjort?

6017701[/snapback]

Ca 30 min...

Endret av _dAwn_
Skrevet
Hvor mye er det igjen av MQ etter at dette oppdraget er gjort?

6017701[/snapback]

Ca 30 min...

6017741[/snapback]

ja, det sa meg mye du.. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...