Gå til innhold

TES: Man kan ikke avinnstallere uten Internett! Elendig


Anbefalte innlegg

For meg nå som har klart og forkludre iNI filen min tenkte jeg at jeg kunne innstallere Oblivion på nytt igjen for enkelt og "restore" all til det opprinnelige.. men den gang ei.

 

Avinnstalleringen trenger en INternetttilkobling for å kunne funnføres (på min Feilmelding kommer det opp [close all other tasks] og [make shure your internet is stabile) eller noe i den dur...

 

Da spør jeg bare? Hva ![F@@N]! skal man med interbett for å avinnstallere dette spillet? Ingenting i det baserer seg jo på internet! (bortsett fra mods. som man laster ned!)

 

Har noen andre hatt dette problemet eller noen som har noen tips? Er evig takknemmelig.

 

Rett før jeg defragmenterer hele Pc'en sletter all musikk og filmer og bilder, og bare innstallerer Windows og Oblivion her :mad::mad::ohmy:

 

EDIT: Og JA! jeg er klar over noen skriveleifer, satt dem inn der for at de som leter etter noe for å kritisere skal finne noe. :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett i DVD-en, kjør setup.exe fra den, og spillet vil avinstalleres. Det at den opprinnelige uninstall-saken som i utgangspunktet skal ligge på harddisken sammen med resten av spillet forsvinner er et kjent problem, og de fleste som har avinstallert/reinstallert Oblivion har vært borti det.

Lenke til kommentar
Sett i DVD-en, kjør setup.exe fra den, og spillet vil avinstalleres. Det at den opprinnelige uninstall-saken som i utgangspunktet skal ligge på harddisken sammen med resten av spillet forsvinner er et kjent problem, og de fleste som har avinstallert/reinstallert Oblivion har vært borti det.

5997442[/snapback]

 

Ja jeg gjorde det der.. men hadde nettop slettet alle filer som hadde med Oblivion å gjøre. Men den innstallerte seg endelig, så nå er jeg i gang med å kopiere og lime inn ca 100 mods :tease:

 

Takker for alle svar og tips.

 

EDIT: grattis a Tom waits for alice. 2500 posts akkuratt!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...