exs Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 topic sier vel alt... hvor finner jeg drikker eller enchanta ting som gjør at jeg kan flyyyy
Lakus Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 topic sier vel alt... hvor finner jeg drikker eller enchanta ting som gjør at jeg kan flyyyy 5997090[/snapback] Er ikke Levitate i spillet pga Fysikken (HavocX)
tom waits for alice Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Stemmer desverre det. En viktig grunn er at byene er egne "brett" (det er derfor du må gå gjennom byporten i alle byer), og hvis du kunne fly ville det ikke være noen ting på andre siden av muren.. Du kan stå på en bakketopp og se inn i en by, men du ser bare bygningsstrukturer, ingen detaljer eller mennesker, det er bare omrisset av byen du ser... Geir
exs Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 det var jo ikke noe problem og fly i morrowind da
holst84 Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 det var jo ikke noe problem og fly i morrowind da 5997702[/snapback] Nei, men i morrowind var ikke byene egne "brett"
Lakus Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 det var jo ikke noe problem og fly i morrowind da 5997702[/snapback] Nei, men i morrowind var ikke byene egne "brett" 5997740[/snapback] Det var heller ingen Havoc Fysikk motor eh?
mr. Bjerre Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Stemmer desverre det. En viktig grunn er at byene er egne "brett" (det er derfor du må gå gjennom byporten i alle byer), og hvis du kunne fly ville det ikke være noen ting på andre siden av muren.. Du kan stå på en bakketopp og se inn i en by, men du ser bare bygningsstrukturer, ingen detaljer eller mennesker, det er bare omrisset av byen du ser... Geir 5997576[/snapback] Og personlig synes jeg det er jævlig teit. Gir en mye mer innestengt følelse. Beklager for offtopic, bare poster siden trådstarter har fått riktig svar.
magnemoe Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Hovedgrunnen var å ungå exploits i følge devs, i morrowind var det veldig lett å bruke levitate for å ungå fiender. De har gjort mye for å balansere spillet, dette innebar å droppe mye kjekk funksjonalitet som levitate, super jump og magiske gjenstander med cast on use.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå