Gå til innhold

TES: hvor finner jeg levitate?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
topic sier vel alt...  hvor finner jeg drikker eller enchanta ting som gjør at jeg kan flyyyy :w00t:

5997090[/snapback]

:no::no::no::no::no:

Er ikke Levitate i spillet pga Fysikken (HavocX)

Skrevet

Stemmer desverre det. En viktig grunn er at byene er egne "brett" (det er derfor du må gå gjennom byporten i alle byer), og hvis du kunne fly ville det ikke være noen ting på andre siden av muren..

Du kan stå på en bakketopp og se inn i en by, men du ser bare bygningsstrukturer, ingen detaljer eller mennesker, det er bare omrisset av byen du ser...

Geir :)

Skrevet
det var jo ikke noe problem og fly i morrowind da :ermm:

5997702[/snapback]

Nei, men i morrowind var ikke byene egne "brett"

5997740[/snapback]

Det var heller ingen Havoc Fysikk motor eh?

Skrevet
Stemmer desverre det. En viktig grunn er at byene er egne "brett" (det er derfor du må gå gjennom byporten i alle byer), og hvis du kunne fly ville det ikke være noen ting på andre siden av muren..

Du kan stå på en bakketopp og se inn i en by, men du ser bare bygningsstrukturer, ingen detaljer eller mennesker, det er bare omrisset av byen du ser...

Geir :)

5997576[/snapback]

Og personlig synes jeg det er jævlig teit. Gir en mye mer innestengt følelse. Beklager for offtopic, bare poster siden trådstarter har fått riktig svar.

Skrevet

Hovedgrunnen var å ungå exploits i følge devs, i morrowind var det veldig lett å bruke levitate for å ungå fiender. De har gjort mye for å balansere spillet, dette innebar å droppe mye kjekk funksjonalitet som levitate, super jump og magiske gjenstander med cast on use.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...