JFTech Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Vel.. plutselig har jeg vist fått en silver star i BF2. Kan ikke huske å ha kommet på 2.plass. Noen andre vært ute for lignende?
DeZtr0 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Ikke etter det jeg husker, men igjen så teller jeg ikke medaljene som jeg får Men på EF Great wall banen så fikk jeg tow kill med miner jeg hadde lagt ut når noen kjørte på dem.
TheDarkListener Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Ikke etter det jeg husker, men igjen så teller jeg ikke medaljene som jeg får Men på EF Great wall banen så fikk jeg tow kill med miner jeg hadde lagt ut når noen kjørte på dem. 5995470[/snapback] Hm, hver gang jeg tar noen med shock paddles får jeg T90-kill . Trådstarter: Du har sikkert hvert commander og vunnet, 2x dytter deg ganske langt opp på lista.
chokke Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 eller bare hatt høy score og samme kart og bare trykka continue, gjør det selv
JFTech Skrevet 28. april 2006 Forfatter Skrevet 28. april 2006 eller bare hatt høy score og samme kart og bare trykka continue, gjør det selv 6000250[/snapback] Hva mener du?
El Matador Skrevet 28. april 2006 Skrevet 28. april 2006 Du får silver star, men siden det ikke er mapchange klikker du bare på continue, i stedet for "awards" i toppen av menyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå