Gå til innhold

Møte med Lara Croft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Angelina Jolie, thank you very much. :dribble:

Forøvrig skal jeg vedde på at hvis man hadde spurt denne dama om på hvilken plattform hun likte Tomb Raider spillene best - hadde vi fått et like smart svar som når Bush jr. svarte på spørsmål om sin iPod shuffle.

- "You push it on, and shuffle the shuffle.."

Endret av dark by design
Skrevet

Utrolig fin Karima Adebibe jah ;) Gleder meg til den nye filmen, håper den blir bra - De andre var jo ganske bra så =)

ZayCon

Skrevet
Utrolig fin Karima Adebibe jah ;) Gleder meg til den nye filmen, håper den blir bra - De andre var jo ganske bra så =)

ZayCon

5998618[/snapback]

Og der er det vår kjære Angelina Jolie som spiller :wub: Har enda ikkje sett 2`ern ;)

Skrevet
Er Angelina Jolie som spiller i 1'ern og 2'ern ja ;) 2'ern er bra ;)

5998990[/snapback]

Ja har sett 1`ern, heilt grei! Den har noen gode fordeler :whistle: (bare måtte)

Skrevet
Angelina Jolie, thank you very much.  :dribble:

Forøvrig skal jeg vedde på at hvis man hadde spurt denne dama om på hvilken plattform hun likte Tomb Raider spillene best - hadde vi fått et like smart svar som når Bush jr. svarte på spørsmål om sin iPod shuffle.

- "You push it on, and shuffle the shuffle.."

5996247[/snapback]

Er helt sikkert sant det ja, desverre. Menmen, er jo ikke sånn at du skal gifte deg med henne da. La dama være dum og bimbo for de som liker det. ;)

Skrevet

Hmm det kan virke mer naturlig med en engelsk person . Syns Angelina ikke gjorde jobben 100% akkurat men jeg bare håper de skriver ordentlige manus denne gangen. Tomb Raider: Cradle of Life var helt sinnsykt dårlig og jeg tenkte gjennom hele filmen at dette er da ikke Lara.

Skrevet

Synes ikke noen av Tomb Raider filmene er så hei og hopp, jeg. God nok action, men minner ikke om det gamle Tomb Raider for en femmer. Hvor blir det av all Indiana Jones -inspirasjonen? TR er jo nærmest rippet fra Indiana Jones. I filmene er det egentlig bare de to første og to siste minuttene som blir brukt på å handle om den mystiske artefakten. Resten er jo bare hjernedød skyting!

Skrevet
Hmm det kan virke mer naturlig med en engelsk person . Syns Angelina ikke gjorde jobben 100% akkurat men jeg bare håper de skriver ordentlige manus denne gangen. Tomb Raider: Cradle of Life var helt sinnsykt dårlig og jeg tenkte gjennom hele filmen at dette er da ikke Lara.

5999145[/snapback]

Du får nok klare deg med Angelina Jolie gjennom den neste filmen også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...