kakemonster7 Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Noen som kan fortelle litt om åssen dette programmet virker? Det er sånn at man kan ta opp programmer med pc eller noe, stemmer det? Kan det gjøres fra alle vanlige pc'er, eller må man ha noe ekstrautstyr? Takker for alle svar! (Sorry hvis denne er feilposta...)
sirius Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Det er et "Media senter" program. Hvis du har et TV kort, kan du gjøre opptak.
kakemonster7 Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Tv kort i pc'n? Eller bare et tv-kort i vanlig tuner..?
kakemonster7 Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Jaha...? Kan du forklare litt mer... Jaja... jeg er dum
Wooho Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Altså skal du ta opp programmer som går på TV på harddsiken din på PC`en så trenger du et TV kort. Grunnen er rett ig slett fordi at PC`en din må ha tilgang til signalene som skal lagres. Altså det vil si at du skal kunen se på TV programmer på PC`en ta de opp osv. Åssen skal du ellers få PC`en til å vise TV kanaler som skal tas opp?
kakemonster7 Skrevet 27. april 2006 Forfatter Skrevet 27. april 2006 Ok.. skjønte egentlig det med at jeg måtte ha tv-kort.. men tuner i pc'n? er det noe som kan kjøpes? Kan jeg bruke det vanlige tv-kortet som står i tunern i stua? Takker for svar
Wooho Skrevet 27. april 2006 Skrevet 27. april 2006 Jeg som ordla meg litt feil. TV kort har jo tuner innebyget (ellers hadde jo vitsen med TV kort vært liten) så det skal gå fint med det kortet du nevnte du har.
johnroger Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Jeg sliter med å få inn alle kanalene på dataen via UPC-kabeltv (som jeg får på mitt vanlige tv).. Samt - hvordan "aktivere" guiden? Kan ikke trykke på guideknappen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå