dymoletratag Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 (endret) AARRHH! Nettopp vært i USA og kjøpt meg et X1900XTX-kort, gleda meg som en unge til å teste det, men NEIDA! den dritten skrur seg ikke på engang! Etter jeg installerte kortet, plugga i alle kabler og ledninger, trykka på på knappen men ikke en dritt skjer. Gir ikke fra seg en lyd en gang. Er det fordi jeg har en for liten strømforsyning (350watt, står at den krever 450), noe med hoverkortet å gjøre? eller at jeg rett og slett har føkka alt ved å ta på det uten å jorde meg ved et uhell? Veit det høres litt rart ut om at jeg spør om den er for liten , når det står på pakka at den er det, men jeg har hørt at det skal gå fint, er bare en en liten sjangs for at sikringa går . Hvis du veit hva det er, plis ta det det ene minuttet det tar å svare, vil være evig takknemmelig. Endret 26. april 2006 av fevangen
efikkan Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Hei! Strømforsyninga er for svak. Du må bytte den ut. Hilsen, efikkan.
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Men samtidig så skal du kunne kjøre med for liten strømforsyning. jeg har kjørt med ei 300watt på et X1800XL kort sammen med en P4 3,0 @ 3,8 CPU og masse anna crap og litt lys, og den funka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå