Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehehe, for en håpløs uttalelse JR. Jeg vedder på at det finnes folk her til lands uten noen formell utdannelse som er bedre stilt en faren din.

6180493[/snapback]

Det er ikke alltid snakk om utdannelse, men hvilke kunnskaper og muligheter du har, som Jokke nevnte.

6180503[/snapback]

Ok.

Ta dette eksempelet :

En fattig fyr bor i en barnevernsinstitusjon, går ikke på skole og får på ingen måte noen annen input enn fra ting han fikler med selv.. Hva slags muligheter har denne personen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God natt Zapphza, wilbur626, fox88, TeggY, nerdVANNA, linn christin, durinvIII, B|Real, Sunims, Ubernabben, Magnusw, Skogli, Evoz og Øyvind.

Skrevet
Hehehe, for en håpløs uttalelse JR. Jeg vedder på at det finnes folk her til lands uten noen formell utdannelse som er bedre stilt en faren din.

6180493[/snapback]

Jepp. Blandt annet eieren av fiskebruket her ute, han har Grunnskole og kanskje videregående og likevel klarer seg jævlig bra ;)

6180511[/snapback]

Har jeg sagt at det ikke går? Fredriksen er vel for tiden kroneksempelet.

Skrevet
En fattig fyr bor i en barnevernsinstitusjon, går ikke på skole og får på ingen måte noen annen input enn fra ting han fikler med selv.. Hva slags muligheter har denne personen ?

6180513[/snapback]

Det spørs veldig på personen og hva han går inn for. Han kan nå til topps, men det fordrer ekstremt hardt arbeid. Det han mangler er det familiære nettverket mange andre har.

Skrevet
Jeg har sett Hellsing, og er på episode sekstiettellerannet av Naruto. Kan ikke si jeg har hørt noe særlig på musikken, men introsangen til Hellsing er litt koselig.

6180509[/snapback]

Naruto har veldig bra soundtrack. Toshiro Matsuda er veldig flink til soundtracks o.l. Du kan laste ned soundtracket til Naruto på www.narutofan.com

Ellers har Bleach ganske kult soundtrack, men det er ikke så mange sanger.

Hellsing har bra soundtrack ja ;)

Skrevet (endret)
Ok.

Ta dette eksempelet :

6180513[/snapback]

Han har alle muligheter bare han går inn for det.

Hva prøver du egentlig å si?

Endret av MagnusW
Skrevet

6180517[/snapback]

Ikke ser jeg hva bosted har med saken å gjøre. At kaksene i Oslo har valgt å bosette seg på samme sted får være en ting, men ellers i landet tror jeg ikke dette er så vanlig

Skrevet
God natt Zapphza, wilbur626, fox88, TeggY, nerdVANNA, linn christin, durinvIII, B|Real, Sunims, Ubernabben, Magnusw, Skogli, Evoz og Øyvind.

6180514[/snapback]

Har du skrevet nickene for hånd? :!:
Skrevet

Jaja.. Siden samtaleemne har bevegd seg utenfor mitt interesseområde, tror jeg at jeg tar kvelden.

Natt MagnusW, Axes, fox88, Zappza, DurinVIII, wilbur626, nerdVANNA, Linn Christin, kaiern, Impetus90, Loeve, B|Real, ÜberNabben, Skogli og alle andre

Skrevet

6180517[/snapback]

Ikke ser jeg hva bosted har med saken å gjøre. At kaksene i Oslo har valgt å bosette seg på samme sted får være en ting, men ellers i landet tror jeg ikke dette er så vanlig

6180530[/snapback]

Så bor vel ikke Fredriksen i Oslo, om det var det du mente.

Skrevet

6180530[/snapback]

Bosted er ganske nært knyttet til nettverk og omgangskrets.

Skrevet

6180530[/snapback]

Bosted er ganske nært knyttet til nettverk og omgangskrets.

6180538[/snapback]

I bærum ja...

Skrevet

6180514[/snapback]

6180531[/snapback]

Ctrl+C, Ctrl+V? :p

Skrevet (endret)

6180514[/snapback]

Men...men...gah :(

Endret av DurinVIII
Skrevet

Hvor er da dette klasseskillet ? Du bør være utrolig dårlig stillt for å ligge dårligere an en en person i gitte eksempel.

Om det er snakk om at narkomane uteliggere er en klasse, og resten av norge er en annen klasse, skjønner jeg det hele.

Ellers kan jeg ikke forstå at det skal være noe som helst skille, da alle har like muligheter og alle kan tilegne seg samme kunnskap.

Skrevet

6180530[/snapback]

I allefall ikke her oppi nord. Her bor de fleste rike på landet med stusselige kår, uten noen særlig luksus. Bestefaren til en jeg kjenner har godt over 4mill på konti, og kjører Fiat Ponto elns. Her er det ikke status og eie mye...
Skrevet

6180514[/snapback]

6180531[/snapback]

nei det gjorde han ikke.. han kopierte tekstene i bunnen

Skrevet (endret)
Naruto har veldig bra soundtrack. Toshiro Matsuda er veldig flink til soundtracks o.l. Du kan laste ned soundtracket til Naruto på www.narutofan.com

Ellers har Bleach ganske kult soundtrack, men det er ikke så mange sanger.

Hellsing har bra soundtrack ja ;)

6180523[/snapback]

Fikk jaggu lyst til å sett litt mer Naruto nå.

Forresten, hvorfor spurte du?

fox88 og TeggY: Hvis dere ser på navnene, så er ikke alle skrevet korrekt.

Endret av nerdVANNA
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...