Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kondom er overvurdert. Fin løsning for fattigere land, men sex med en som ikke går på P-piller som du ikke er sikker på, er ikke en god idé.

6152012[/snapback]

Magnus leter jo etter one-nights-stands, og da tror jeg nok han godt kan få bruke et kondom jeg.

Skrevet
Piller er kos for oss gutta vet jeg, genial oppfinnelse sådann! *juble*

6152014[/snapback]

no shit sherlock!! :dribble:

sex med kondom er som og spise sjokolade med papir, som sky nevnte :p

Skrevet
Kondom er overvurdert. Fin løsning for fattigere land, men sex med en som ikke går på P-piller som du ikke er sikker på, er ikke en god idé.

6152012[/snapback]

Magnus leter jo etter one-nights-stands, og da tror jeg nok han godt kan få bruke et kondom jeg.

6152016[/snapback]

Å hva mener du med det, pus? :)

Skrevet
hellu =) ny her jeg.....er vi kule?

6152015[/snapback]

Er du schizofren (?) ?

6152021[/snapback]

er du? :D

6152025[/snapback]

Spurte jeg deg?

Skrevet
Jeg har sett mange som har hatt FANTASTISKE forutsetninger økonomisk og som pga. manglende kunnskap og egen vilje har ødelagt hele imperiet.

England. :(

6152017[/snapback]

Kanskje ikke dét imperiet, men.

Skrevet

6152012[/snapback]

6152016[/snapback]

6152026[/snapback]

Kjør uten kondom, da slipper du å syte om at de er for trange til å passe over "hammeren din" som Dahl så pent fortalte det. Kjør uten, så ser du at det er mye bedre i ettertid :fun:

Skrevet

6152016[/snapback]

6152026[/snapback]

Meg bekjent er du fjorten og er ikke i noe forhold.

P-piller til fjortenåringer er vel mindre vanlig også...

Skrevet
England. :(

6152017[/snapback]

Hvem var det egentlig som rev dem ned? Var det habsburgerne, eller har jeg helt glemt alt det der?

Det var alt det teite frigjøringstullet, slikt må man slå ned på i startfasen.

Skrevet
Kjør uten kondom, da slipper du å syte om at de er for trange til å passe over "hammeren din" som Dahl så pent fortalte det. Kjør uten, så ser du at det er mye bedre i ettertid  :fun:

6152032[/snapback]

Støttes. Tøm og røm (landet) ftw.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...