Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Joa jeg har truffet tommelen noen ganger. men det er ikke så farlig, den blir bare helt blå. så må jeg bare borre hull i den så blir alt bra

6150685[/snapback]

bare borre hull jah.. :dontgetit:

Hadde en creepy fyr ved siden av meg i 8.klasse som hadde en sånn blå negl. Han satt alltid og pillte på den og skulle ha meg til og se under neglen :sick:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp bestilt oppgradering til pc'n! :D

Og i dag kjøpte stefaren min Nikon D-50. Skøy!

Er vel natta nå snart. Skjer?

Skrevet
Herregud. det er bare kvalmt. hvis man tar et 1.5 mm bor, fester i drillen og er litt forsiktig går det helt fint. blodet som har samlet seg opp renner ut og neglen blir helt fin...

6150718[/snapback]

Ugh, jeg blir dårlig bare jeg tenker på det...

Skrevet
Og hvis du ikke klipper negelen kan du henge en ring i hullet når negelen har blitt lang nok :p

6150760[/snapback]

lol. Det var faktisk akkurat det jeg hadde tenkt å gjøre :!:

Skrevet
Er det ingen som faktisk kan bruke en neglefil her?

6150801[/snapback]

Du er sikkert rett person å spørre om dette, hva slags neglelakk bør man bruke dersom man har gullfargede kilehæl-sko og gullbelte?

Skrevet

6150801[/snapback]

Det kan vel ikke være så vanskelig, bare å dra den fram og tilbake over neglene?

Skrevet

6150801[/snapback]

Du er sikkert rett person å spørre om dette, hva slags neglelakk bør man bruke dersom man har gullfargede kilehæl-sko og gullbelte?

6150815[/snapback]

Gud, sånt vet jeg virkeligikke. Jeg har aldri brukt annet enn gjennomsiktig neglelakk jeg. Tror kanskje det blir litt vel "match" med gull på fingrene også.

Tror ikke jeg kan hjelpe deg. :(

Skrevet
Joa jeg har truffet tommelen noen ganger. men det er ikke så farlig, den blir bare helt blå. så må jeg bare borre hull i den så blir alt bra

6150685[/snapback]

bare borre hull jah.. :dontgetit:

Hadde en creepy fyr ved siden av meg i 8.klasse som hadde en sånn blå negl. Han satt alltid og pillte på den og skulle ha meg til og se under neglen :sick:

6150704[/snapback]

Hvem var det ? :ermm:

Skrevet

6150801[/snapback]

Det kan vel ikke være så vanskelig, bare å dra den fram og tilbake over neglene?

6150828[/snapback]

Detser jo ut som om man foretrekker å borre i neglene sine...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...