Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det helg ;D etter 1 norsk time, og 1 engelsktime og en kebab sitter jeg hjemme og slapper av:)

Kanskje lan med noen kompiser i helgen om jeg gidder.. uansett er jeg hjemme alene :D chill blir det nok uansett :)

Skrevet
Da er det helg ;D etter 1 norsk time, og 1 engelsktime og en kebab sitter jeg hjemme og slapper av:)

Kanskje lan med noen kompiser i helgen om jeg gidder.. uansett er jeg hjemme alene :D chill blir det nok uansett :)

6132117[/snapback]

Hatt helg siden tirsdag jeg *skryte*

Woohoo! Jeg fant Monkey Island 1 og 2 *spille*

Skrevet

Jepp, etter 1 time samfunsfag og 2 timer gym er jeg hjemme. Orker ikke være på skolen mer så jeg fikk søsteren til en vennine å hente meg :)

Deilig med helg nå og fri på mandag pga. eksamen på skolen. Er fri torsdag og fredag også, så blir en kort uke!

Skrevet

Hvorfor er det så stille her? Vi må få litt liv her.

Så vi begynner en lek. Hvis jeg sier lyspære, så sier neste....? Bare si det første som faller deg inn!

Skrevet

6132117[/snapback]

Hatt helg siden tirsdag jeg *skryte*

6132206[/snapback]

Hatt 4 skoletimer hele den uken her jeg *skryte*

:p

Skrevet
Hvorfor er det så stille her? Vi må få litt liv her.

Så vi begynner en lek. Hvis jeg sier lyspære, så sier neste....? Bare si det første som faller deg inn!

6132299[/snapback]

Bambusstake.

Skrevet (endret)
1 stk. engelsk skriftlig eksamen done, fin, finished, the end, ferdig, endt, avsluttet!

Samme her, en enkel og kjedelig prosess

Endret av St.Matias
Skrevet

I 10ende fikk jeg matte i muntlig

Lå på en 2er i faget, og var aleine..

Endte med at jeg fikk en 3'er på muntlig.

Hadde det ikke vært for at jeg hadde en fakka sensor, så ville jeg fått 4, i følge mattelærern jeg hadde da.

Skrevet

6132117[/snapback]

Kebab nå igjen? :p

Eller var det ikke du som likte det? :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...