Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kanskje mer "EID" enn "LAME" ? :p

7149431[/snapback]

Eller kanskje litt mer CARE.

7149446[/snapback]

*slap*

Aaah...mmmm.

Du skal få han etterpå. Slapp av, men nå er han min, og bare min.

Skrevet
Fikk 5 på matte prøven som jeg fikk tilbake i dag og i tilleg fant jeg moblien min som har vært borte i 3 uker :D

7149476[/snapback]

Jeg fikk 6- på min forrige matteprøve, og den før der 6. De var sikkert litt lettere enn dine, da :innocent:

Skrevet (endret)

Er det bare meg eller er det plutselig blitt mange her som har vervet kjæresten sin på forumet og driver og daller rundt her?

Edit: Steffy: I believe you are a TARD.

Endret av Rome
Skrevet
Er det bare meg eller er det plutselig blitt mange her som har vervet kjæresten sin på forumet og driver og daller rundt her?

7149485[/snapback]

Ja. Meg. :p

Skrevet

7149485[/snapback]

Ja, du har startet en trend!

Skrevet

7149485[/snapback]

Haha, det er ikke bare deg, det er meg også.

Skrevet

7149485[/snapback]

nope, ikke bare deg.

Anira er min, f.eks. Sooehh....

<redneck>

dunno, m8. Some weird shit is goin' on here...

</redneck>

Skrevet
Fikk 5 på matte prøven som jeg fikk tilbake i dag og i tilleg fant jeg moblien min som har vært borte i 3 uker :D

7149476[/snapback]

Jeg fikk 6- på min forrige matteprøve, og den før der 6. De var sikkert litt lettere enn dine, da :innocent:

7149482[/snapback]

bruker også å få 6 og 6-, men jeg rakk ikke å gjøre en oppgave ferdig på denne prøven og siden det bare var 6 oppgaver så har det ganske mye å si.

Skrevet

Til mitt forsvar lurket jeg her gaaaaaanske lenge før jeg registrerte meg, da. Men jo, MrLeftfield var nok det som gjorde at jeg til slutt valgte å registrere meg :p

Skrevet
Ja, du har startet en trend!

7149497[/snapback]

Jeg har startet?

7149520[/snapback]

Jeg vet ikke hvem som startet. :ph34r:

Jeg bare kjeder meg. Jeg bør gjøre lekser.

Skrevet

Edit: Steffy: I believe you are a TARD.

7149485[/snapback]

Er det bare meg, eller har du Downs?

Skrevet

7149485[/snapback]

*Rekke opp handa*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...