Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hører det er snakk om Cola Zero og sånt. Vil bare minne dere på at det inneholder stoffer som kan være skadelig for syn og lever.

Tja. Hvorfor ikke? Den holder jo på å bli dritpopulær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallo Frichassé. Nå skriver jeg til deg, men du kan ikke svare. Å stakkar, kan du ikke svare på dette innlegget? Har du ikke veldig lyst til å poste noe nå? Du ser at folk snakker med deg, men du kan ikke svare de. Det er slik det er å være stum. Du er funksjonshemmed.

7107640[/snapback]

Hva er det han ble banna for? :ermm:

Skrevet
Hallo Frichassé. Nå skriver jeg til deg, men du kan ikke svare. Å stakkar, kan du ikke svare på dette innlegget? Har du ikke veldig lyst til å poste noe nå? Du ser at folk snakker med deg, men du kan ikke svare de. Det er slik det er å være stum. Du er funksjonshemmed.

7107640[/snapback]

7107702[/snapback]

Han ble banna frivilig fordi han brukte for mye tid på forumet.

Skrevet

7107702[/snapback]

Han ba om å bli bannet, fordi han skulle bruke mindre tid på forumet. Nå har han diskutert med halve forumstyret for å komme tilbake, lagde en Frichassé2 i agressjon, og utestengelsen gjorde ikke at han var mindre foran dataen for nå sitter han bare og maser på meg på msn.

Skrevet (endret)
Rapport skriving i Natur og Miljø fag er kjedelig!

7107711[/snapback]

Og derfor skal man droppe N&M.

The Mars Volta - Days of the Baphomets er en genial låt, bare så dere vet det. Gud, den vokalen gir meg frysninger. :love:

RED: Neeeei, Aftenposten har virkelig gjort det nå. =(

Se kjolene!
Endret av Skarstad
Skrevet
Han ba om å bli bannet, fordi han skulle bruke mindre tid på forumet. Nå har han diskutert med halve forumstyret for å komme tilbake, lagde en Frichassé2 i agressjon, og utestengelsen gjorde ikke at han var mindre foran dataen for nå sitter han bare og maser på meg på msn.

7107721[/snapback]

Stakkar gutt, trodde han kunne klare seg i en måned uten spamming. :nei:

Skrevet

Hører på the Mars Volta mens jeg tenker over vhor gøy det skal bli når jeg endelig har fått arrangert en pianoversjon av intro sangen i Tintin. Digg! :w00t:

Skrevet
RED: Neeeei, Aftenposten har virkelig gjort det nå. =(

Se kjolene!

What? Jeg trodde alle elsket å se hva kongefamilien har på seg under middager og sånnt.. :w00t:

Skrevet
Hører på the Mars Volta mens jeg tenker over vhor gøy det skal bli når jeg endelig har fått arrangert en pianoversjon av  intro sangen i Tintin. Digg! :w00t:

7107899[/snapback]

The Mars Volta - [Amputechture #02] Tetragrammaton

Det er ingenting galt med å Volta.

Skrevet
Når skal du ta å skrive ny signatur? :cool:

Tror jeg tar det dagen etter bursdagen min. På en onsdag. Men jeg kan fikse deg en reservert plass hvis du vil. (Koster kun 100 kroner...)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...