Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
*bæseballbæt*

7106888[/snapback]

Hehe... :)

Balltre er bra det, men lett å bomme med da, og da sitter man fint i det. :wee:

Nei, kjøp en god gammeldags hagle. Nothing says "quit bothering me" like a fistfull of holes in your torso.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du prøvd å spise en hel Big One Resturante (den i sånn stekefolie elns)? Gikk greit hos meg. :p

7106821[/snapback]

Huff, jeg klarer ikke en hel vanlig Big One engang, jeg, ikke en hel Grandiosa engang.

7106904[/snapback]

Kom på besøk når jeg er frisk, så skal jeg hjelpe deg ;)

Skrevet

Har b-real forklart hva som skjedde med han ennå? Har vært "AFK" så har ikke fått sett etter :(

Var visst en prank av no slag.

Skrevet
Av en eller annen grund føler jeg at trynet mitt er strukket som fanken i pannen og kinna etter jeg kom hjem fra trening. Hva kan være grunden til dette? :dontgetit:

7106871[/snapback]

:hmm: Du drakk "proteindrikk"

Skrevet
Av en eller annen grund føler jeg at trynet mitt er strukket som fanken i pannen og kinna etter jeg kom hjem fra trening. Hva kan være grunden til dette? :dontgetit:

7106871[/snapback]

:hmm: Du drakk "proteindrikk"

7106985[/snapback]

Nope, var bare på kickboxing i dag.

Skrevet
Har b-real forklart hva som skjedde med han ennå? Har vært "AFK" så har ikke fått sett etter :(

Var visst en prank av no slag.

7106979[/snapback]

Pause på jobb.
Skrevet (endret)
Den er ganske liten. Men så klarer jeg å spise ca. 3/4 av en vanlig Grandis, men da skal jeg være skrubbsulten fra før.

7106883[/snapback]

Husker jeg var hos Lamakar en gang og stekte 2 standard grandizzer. Lamakar orka bare 3/4 og det endte med at jeg tok 1 1/4.

Du er fortsatt 13. Voks ca 2 år til, så kan du prøve å få ned en hel Big One Resturante. :wee:

Snakker om denne:

Stabburet_Big_One_1.jpg

Endret av ;P
Skrevet (endret)
Må vel være skikkelig veteran for å bli mod.

7107032[/snapback]

Jaja.. om 2 år er jeg veteran... elr joa, litt hvertfall. Da skal jeg bli mod.

7107049[/snapback]

Hohoi, der har du den rette innstillingen. Krev moderatorstatus om noen år, du.

Dårlige nyheter, du blir aldri en ordentlig veteran (muligens i likhet med meg), fordi det er så utrolig mange som er registrert i før '03.

Endret av Skarstad
Skrevet

Remerser ble brukermoderator etter medlemskap i et halvt år. Han posta 10 000 poster innen et tema eller noe, så han var vel et klart valg, selv om han til tider var en dritsekk, men god moderator.

Skrevet
Må vel være skikkelig veteran for å bli mod.

7107032[/snapback]

Jaja.. om 2 år er jeg veteran... elr joa, litt hvertfall. Da skal jeg bli mod.

7107049[/snapback]

Hohoi, der har du den rette innstillingen. Krev moderatorstatus om noen år, du.

7107060[/snapback]

Å kreve modstatus er nok ikke lurt, bare post 2-3 innlegg i måneden, så får du en PM.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...