Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm...

Ok da :p Snakka mye med mathias om sex når den tråden var på sitt mest aktive ja :wee:

7044921[/snapback]

Jeg har visst postet ett innlegg i sex og samliv mens jeg ikke var pålogget... (Glemte hele greiene... :blush: ) Gjesteposting er noe tull!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er greit med anonymitet hvis det er noe kinky shit du spurte om da :p

Haha. pjokk din grisegutt! Først leser du om anale gleder - og nå anal-sex :wee:

Rumpe-humør idag? .)

Endret av mushi
Skrevet

7044944[/snapback]

Var noe analt, men det er ikke så mye som er kinky - såframt ikke man bruker balltre som pisk da!

Skrevet

Haha. pjokk din grisegutt! Først leser du om anale gleder - og nå anal-sex :wee:

Rumpe-humør idag? .)

7044944[/snapback]

Alltid i rumpehumør. Pupper kan fjortissene kikke på, jeg er kun interessert i rumper! (Ok, hvis brystvortene er små - kan nok bli litt nervøs da ja.... :p )

Skrevet
Hehe. Store nipler er ikke fint nei.

7044966[/snapback]

QFT!

Men rumper uten brystvorter på rumpa er finest :grin:

Noen kjente som vant xboxen fra komplett i helga?

Skrevet (endret)
Jeg kjente ikke igjen navnet hans. Husker det heller ikke. Så mye betydde det for meg, det var ikke deg, så da kan det være det samme.

7044975[/snapback]

Æsj, jeg som trenger noe å selge for å opprettholde forbruket mitt fram til jeg får meg en jobb... Jaja, da får Balltre & Finans AS låne meg pengene så lenge :p

Edit: Utakknemlige forum; legger litt tid i en POST også er det ingen som svarer... :(

Endret av Pjokk
Skrevet
Ja, det blir nok moro, det gjør det alltid når jeg finner på noe. Den fødte nerd med teft for fest og moro... :p

Vi får ta en prat om radioantenne og hånda di etterhvert, litt morsomme forhold i bilen min.

7044930[/snapback]

Hva mente du med dette? :hmm:

Skrevet
Hmmm. Jeg må til byen i mårra også. Hater å stresse med å dra inn dit. :hrm:

7045003[/snapback]

Har sørget for å signere den adresserte reklamen som kommer i postkassen med gjevne mellomrom, problemet kommet når det skal betales...

Hva mente du med dette?  :hmm:

7045006[/snapback]

Radioantenna er knekt på bilen, for å få inn noe annet enn skurring funker det å legge hånda på antenna som er på taket.... Har du vært for mye i sex og samliv nå??

Skrevet
Radioantenna er knekt på bilen, for å få inn noe annet enn skurring funker det å legge hånda på antenna som er på taket.... Har du vært for mye i sex og samliv nå??

7045010[/snapback]

Neeeei,

Har du ikke cd/kasett-spiller i bilen? :ohmy:

Skrevet
Neeeei,

Har du ikke cd/kasett-spiller i bilen?  :ohmy:

7045013[/snapback]

Har kassettspiller. Vet ikke helt om den funker da, som "alle" vet er jeg ikke så innvidd i bilens verden, min er fremdeles grønn... :D

Skrevet (endret)
kommer ikke over at du ikke veit hvordan bil du har :!:

7045023[/snapback]

Vet det er en Nissan da. Det får holde, jeg kan heller vite masse om cognac og single malts, så får dere andre ta allmennkunnskapen på alvor :p

Edit: Hei Steffy, hyggelig å hilse på deg :)

Endret av Pjokk
Skrevet (endret)

Jeg og pjokk har sitti å chatta i mange timer vi :grin: Bare oss her, vi jagde vekk alle andre så vi kunne ha intime samtaler. Vil du være med?

Steffy: kjenner du en liten kar som heter johannes og er homo? Han kaller meg også mushypants. :hmm:

Endret av mushi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...