Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg kan jo skrive masse tull på tentamen og svare til læreren: Bundy voldtok meg... :cry:

6105798[/snapback]

Bare si at du sliter psykisk(og litt fysisk når du går og sitter), etter jeg voldtok deg alså.

Endret av Bundy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omfg, jeg hater å være hos mamma. Jeg bor i sokkelen, så jeg sitter alltid oppe om natta. Hos pappa tør jeg ikke, for det er så lytt imellom rommene. Får sovet litt der, heldigvis. Godt at jeg skal dit på slutten av uka, for jeg begynner å bli blå under øynene :ermm:

Skrevet (endret)

Første uke etter fagprøve påbegynt.

Vant til lapp på døra som sier:

Her regjerer:

Stein Hansen

Systemansvarlig

og

Bjørn Svendby

Lærling

I dag sto det:

Her regjerer:

Stein Hansen

Systemansvarlig

og

Bjørn Floeng Svendby

Fagarbeider

ARTIG :):w00t:

Endret av SnittLeif
Skrevet

yaaaaaaaay, mattetentamen i dag....

Men det positive ved denne dagen er at jeg får den nye dataen min(eller rettere sagt delene)

:)

Skrevet

I dag sto det:

Her regjerer:

Stein Hansen

Systemansvarlig

og

Bjørn Floeng Svendby

Fagarbeider

Gratulerer! Hvor lenge i forveien viste du når du skulle ha fagprøve? Jeg har meldt ønske om fagprøve i begynnelsen av Juli, men fylkeskommunen har ikke meldt meg opp hos prøvenemda enda :cry:

Skrevet

Jau, nå svir det litt under nesa etter pepperen i pastrami skinka, og det smaker beskt i munnen etter Juice og tannkrem. Da er det på tide å løfte ræva av stolen, og hoppe på syklen for å svippe "innom" skolen. Snakkes, folkens! (btw, ønsk meg lykke til på tentamen idag :()

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...