Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Natta og KOS dæ ;)

Hvofor sier du 'dæ'? Alle søringene her klikker jo, skjønner jo ingenting. "OMG OMG, nordnorsk! Jeg skjønner jo ikke en dritt! Faan ass!"

7001386[/snapback]

Fordi jeg sier det veel :p Care på søringene de er sære!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natta og KOS dæ ;)

Hvofor sier du 'dæ'? Alle søringene her klikker jo, skjønner jo ingenting. "OMG OMG, nordnorsk! Jeg skjønner jo ikke en dritt! Faan ass!"

7001386[/snapback]

Syinn førr søringan då! Vi norleinninga lika godt å bre dialekta vorres utover forume, når det kainn irritere andre :D

Skrevet
Natta og KOS dæ ;)

7001386[/snapback]

Bor du i Tromsø? Da er det i så fall enda en jeg skal besøke neste gang jeg tar turen :D

Skrevet (endret)
Natta og KOS dæ ;)

7001386[/snapback]

Syinn førr søringan då! Vi norleinninga lika godt å bre dialekta vorres utover forume, når det kainn irritere andre :D

7001407[/snapback]

Jepp ;) Bare at æ ikje e norleinning :p

Endret av Pjuus
Skrevet
Fordi jeg sier det veel :p Care på søringene de er sære!!  :)

Ja. Da er vi enig. Men hele dette forumet er i mot å bruke dialekt, så vær forskiktig.

D æ sa nu gjeld dæ å Arinomi! :D

Skrevet
Ja. Da er vi enig. Men hele dette forumet er i mot å bruke dialekt, så vær forskiktig.

D æ sa nu gjeld dæ å Arinomi! :D

7001419[/snapback]

har snakka dialekt før jeg, skjedde ingenting. Bortsett fra et par sure forumfolk :p

Skrevet (endret)
Bor du i Tromsø? Da er det i så fall enda en jeg skal besøke neste gang jeg tar turen :D

No-Trespassing-Violators-Will-Tin-Sign-C11755616.jpeg

Edit: Også adder vi litt tekst, i tilfelle Dotten kommer.. :whistle:

Endret av Newt32
Skrevet

Japp. holder meg hjemme i år (sitter på et vrak av pc og er blakk). Venter til situasjonen snur seg til neste år. Og da forventer jeg at samtlige av forumjentene kommer og sitter på samme rad som meg!

Skrevet
Japp. holder meg hjemme i år (sitter på et vrak av pc og er blakk). Venter til situasjonen snur seg til neste år. Og da forventer jeg at samtlige av forumjentene kommer og sitter på samme rad som meg!

7001496[/snapback]

hehe :p Kan man velge hvor man skal sitte a? :hmm:

Skrevet

Jada, slikt gjør man kort tid før lanet starter via siden man kjøpte biletter på. Såklart må man velge før alle andre har valgt sine plasser. Ellers risikerer man jo å bli helt separert tror jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...