Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor fikk du ikke være lenger? Alt det kule skjer på lørdag, velger jeg å tro.

6974798[/snapback]

Det er så usunt

6974804[/snapback]

Usunt? Skandale. Jeg lever på pizza, burger og Cola hele året, du klarer 5 dager. Jeg er frisk som en fisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Æsj, da legger jeg meg og, Natta Demille.

Et siste spørsmål, er det noen lærerike foredrag eller noe som foregår på lanet? (som jeg kan bruke som argumentasjon for å bli 5 dager senere)

Endret av norma_saw
Skrevet

Fy feite, nå har jeg vært på lan i 2 dager og brukt over 10 timer på bare å formatere etc. :p

Konklusjon: Maxtordisker er lunefulle, pass dere for nettverksinstillinger, og ta med masse Cola.

Åssen gjeng det her? :)

Skrevet (endret)
Bah! Kost meg ikveld så ble eg med en kompis innom en fest med gamle kjente så kommer eg nå hjem litt trist. Alle har fått seg liv untatt meg.  :blush:

Jaja.

6974864[/snapback]

Ikke et liv? Se på deg selv! Du er brukermoderator på norges nest største forum! Alle ser opp til deg :D

Endret av norma_saw
Skrevet

Natta

Per, pål, espen, askeladde, hans jørgen, supermann, per hansen, ottar jensen, mike terry, lars synnøve, camelsmoker, hidden-superninja, pwndz0rz, kappelanen, liten fugl, osv..

Skrevet (endret)

For tredje og siste gang. NATTA!

Greier aldri å forlatepcen når det er så mange andre hyggelige mennesker på andre siden av internettet. :(

Endret av norma_saw
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...