Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, avataren din er veldig fin. Jaja, er det noen her inne som har forslag til hva man kan gjøre hjemme på en lørdaskveld?

6974400[/snapback]

Se på film vel! :)

Eller høre på musikk og poste på diverse fora.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, avataren din er veldig fin. Jaja, er det noen her inne som har forslag til hva man kan gjøre hjemme på en lørdaskveld?

6974400[/snapback]

sooove?? :love:

6974407[/snapback]

Hvis du blir med så! :)

Skrevet

En av de vakreste sangene jeg vet om er Philadelphia av... søren også, nå har jeg glemt hva bandet het. Uansett, vakker sang også brukt som siste sang i filmen med samme tittel. Utrolig trist film hvor Tom Hanks gjør en stor rolle!

Skrevet
Hvis du blir med så!  :)

6974413[/snapback]

Hun er født i 1990. Jeg synes det er en litt for stor aldersforskjell.

6974442[/snapback]

Og når er han født? :p

Skrevet
Hmmm, to år for stor aldersforskjell? Meee. Kanskje. *Finne navn på artist bak Philadelphia ved hjelp av iTunes music store*

6974450[/snapback]

Ah, jeg trodde du var 30 år eller noe. Fortsett videre da :yes:

Skrevet
Hmmm, to år for stor aldersforskjell? Meee. Kanskje. *Finne navn på artist bak Philadelphia ved hjelp av iTunes music store*

6974450[/snapback]

Venter.. ble nyskjerrig eg no;) Rekner med at alle Nintendo entusiester har bra musikk smak!

Skrevet

Hvorfor tror folk jeg er så gammel da? Djeees. Skjønner meg ikke helt på det der.

[høre gammel ut]Det stemmer. Nintendo fans har ofte god musikksmak. Min musikksmak skal sies å være meget utsøkt og passende for mange der liker litt "myk" rock.[/høre gammel ut]

Skrevet

6974400[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

buttsecksplz.jpg

?

Skrevet
Hvorfor tror folk jeg er så gammel da? Djeees. Skjønner meg ikke helt på det der.

[høre gammel ut]Det stemmer. Nintendo fans har ofte god musikksmak. Min musikksmak skal sies å være meget utsøkt og passende for mange der liker litt "myk" rock.[/høre gammel ut]

6974475[/snapback]

Fordi oeyssdfsdffarge er også moderator og han er old news. Det er lett å blande.

Skrevet

Til informasjon så alle vet det, jeg er 18 år. Greit da var det klart.

At Steffyboy: Greit forstår da. Oysfaerg og Orresnei kan jo muligens forveksles.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...