Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

That's the spirit! Men buss er best, og jeg er den eneste i klassen som er totalt avhengig av at bussen min går punktlig, så hvis jeg ikke rekker den, rekker jeg ikke min trofaste utdanning.

Endret av PatrickM
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flyet går 10:55...så jeg tar buss 0900. Fans drit også..skulle aldri ha vrakte jettaen min..kunne ha kjørt selv og sluppet alt det styret..blah!

6962648[/snapback]

jetta er en gyselig bil, så kanskje like greit den pensjonerte seg! ;)

Skrevet
jetta er en gyselig bil, så kanskje like greit den pensjonerte seg! ;)

6962698[/snapback]

No offence men fuck you! :cry:

6962708[/snapback]

hehe, vet hvordan det er å ha en stygg bil som man blir glad i! Hadde en vinrød vw golf 2 ct, type 84 for et par år siden.

Jeg var å litt uheldig å smadra den, gud som jeg savner pjeska!

Skrevet
Avslappet fredag med skole, ellers er jeg lærling. Men fredager er vi på skolen, weee det er så godt det :)

6962735[/snapback]

Jepp, nyt skolen mens du kan! :) Mange som ikke skjønner hvor bra skolen egentlig er! Jeg vil tilbake på skolen! :D

Skrevet
Si ifra hvilken tid dere løp på a, se om dere slo meg! ;o

6962734[/snapback]

Jeg er så lat at jeg kommer nok til å gå en runde, småjogge en runde, gå en runde osv.

Skrevet
bah, fredag før høstferie suger. skulle egentlig ha norsk nå, men ble til å sitte på biblioteket til bussen går fem over ni og starte høstferien litt tidlig.*host, føler meg ikke bra, host*  :innocent:

6962779[/snapback]

Høres kjempe smart ut, med tanke på alt du har skrevet tidligere om fraværet ditt.

Skrevet
bah, fredag før høstferie suger. skulle egentlig ha norsk nå, men ble til å sitte på biblioteket til bussen går fem over ni og starte høstferien litt tidlig.*host, føler meg ikke bra, host*  :innocent:

6962779[/snapback]

Høres kjempe smart ut, med tanke på alt du har skrevet tidligere om fraværet ditt.

6962798[/snapback]

jeg holder meg under prosenten akkurat, så dør ikke.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...