Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg gikk i en klasse med 2 gutter og 11 jenter @ VK1 og 5-6 gutter og 15 jenter @ VK2. Her på NTNU er det vel 500/200, men det er rimelig grovt utregnet.

6937734[/snapback]

Overrasker meg ikke at prosentandel jenter har gått ned fra VGS, minst halvparten av de i min klasse er, hvis ikke dumme, i hvert fall ikke noen skolelys.

EDIT: Jeg bruker i hvert fall i hvert fall litt for ofte.

Endret av Skarstad
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Religion er så kjedelig.

6937844[/snapback]

Og poengløst ;)

6937870[/snapback]

Neida, god unnskyldning for en god gammeldags krig. Go Jesus!

6937892[/snapback]

Hvor mange har ikke mistet livet grunnet religion?

Det være seg innføringen (som når de innførte kristendommen i Norge ved halshugging som 2. valg), korsferder eller hellig krig?

Skrevet
Religion er så kjedelig.

6937844[/snapback]

Og poengløst ;)

6937870[/snapback]

Kulturforståelse er like viktig som annen kunnskap, hvis man ikke har tenkt å bo i en kjeller og studere rotter hele livet. Man må forstå religion for å forstå omverden.

Skrevet
2,5 gutter per jente? Håper du mener motsatt.

Hvis ikke har det skjedd noe drastisk siden jeg gikk på Dragvoll.

6937782[/snapback]

500 jenter/200 gutter, kom det utklart frem?

6937890[/snapback]

Ja, fordi at i innlegget ditt skrev du at forholdet på VK1 var 2/11 (G/J), VK2 6/15 (G/J), for så å skrive at "Her på NTNU er det vel 500/200".

Skrevet
Religion er så kjedelig.

6937844[/snapback]

Og poengløst ;)

6937870[/snapback]

Kulturforståelse er like viktig som annen kunnskap, hvis man ikke har tenkt å bo i en kjeller og studere rotter hele livet. Man må forstå religion for å forstå omverden.

6937912[/snapback]

Religion som fag og religion som fenomen.

Religion som fag kan en se et vist poeng i, så lenge vi har så dominerende religioner...

Skrevet
Religion er så kjedelig.

6937844[/snapback]

Og poengløst ;)

6937870[/snapback]

6937912[/snapback]

Religion som fag og religion som fenomen.

Religion som fag kan en se et vist poeng i, så lenge vi har så dominerende religioner...

6937949[/snapback]

Antok at det var det hun snakket om, tviler på at hun mente at fenomenet religion er kjedelig.

Skrevet

GAH! blir så oppgitt når jeg leser til tyskprøve. sitter å skal lese og skjønner ikke en dritt, ingen i klassen gjør det. og det er en mulighet for at vi kommer opp i tysk i eksamen i år. vi har jo ikke lært nesten noen ting om setningsoppbygning, gloser er det lite av og generellt lite kunnskap. hele dette skoleåret har vi arbeidet med samme tekst hele tiden i tysk og ikke lært noe nyttig.

så kan man begynne å lure: hvorfor pokker skal vi lære tysk,spansk eller fransk på vgs? det er bare unyttig lærdom som kommer i veien for andre fag man har mer bruk for. :hrm:

Skrevet

Fah ... kjedelig dag i dag.

Kom hjem fra skolen, skrudde på pcen, sovnet på sofaen,

sov fra fotballtreninga, sov fra middagen, og nå sitter jeg her. :)

Hihi.

Skrevet

Diskuterer dere religion? Jeg vil være med. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...