Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ingen skal drepe Redline - jeg beskytter ham med Zerokraften. :cool:

6904579[/snapback]

Bra, Vetle! Jeg har ingen kraft å beskytte han med, men jeg kan nok brukes som skjold. :hmm:

Skrevet
Jeg vil ha tilbake gode gamle Dahl... :hm: Han virker jo alt forandret - til det verre. :(

6904552[/snapback]

Enig.

3 røde og 2 grønne her inne? Hva skjer?

6904571[/snapback]

Det skjer ikke mye, når dahl først er innom kommer resten av gjengen etter :p

Skrevet
Hele deg er et trist kapittel for hardware. Har du ikke noe godt å komme med, hold kjeft.

6904547[/snapback]

Jeg liker deg egentlig Andre, men jeg må si meg enig med Herr Brun her. Det er formålsløst å sitte og randomflame alle som driver nettverket fordi du selv valgte å forlate det da ledelsen var uenig med deg.

Skrevet
Håper dere i ledelsen er klar over hvor mye mer arbeid dere tar inn over dere ved å ha denne tråden åpen!

6904586[/snapback]

Du kan bare se hvor mange vi må være her for at dere skal oppføre dere noenlunde.

Skrevet
Bra, Vetle! Jeg har ingen kraft å beskytte han med, men jeg kan nok brukes som skjold. :hmm:

6904587[/snapback]

Du er et ganske bra skjold også, men det er stort sett det du duger til.

Skrevet

6904587[/snapback]

Hva med kokoskraften? :ohmy:

6904600[/snapback]

Der sier du noe, og den er sikkert ganske sterk nå, siden jeg spiste en kokosbolle i stad! :D

Skrevet (endret)

Hehe omtrent det samme som friskis, vet ikke helt hva jeg skal begynne på av de 2.

Lurer på hvem som er best :hmm:

Endret av DNA=)
Skrevet
Kan jeg få slakte Redline neste gang jeg ser han? Med kniv, mener jeg.

6904483[/snapback]

Hvorfor det? :(

Må vite hvordan du ser ut først.

6904573[/snapback]

Trodde du visste hvordan jeg så ut, jeg...men det var kanskje bare alt annet? Haha, nei...står over slaktinga, og kjører heller igang en real skitprat mano y mano?

Skrevet
Du kan bare se hvor mange vi må være her for at dere skal oppføre dere noenlunde.

6904608[/snapback]

Bare å prøve å forlate oss en dag. Skal nok gå bra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...