Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

560160001158732890-final.gif

Gud det er kjedelig og sitte på skola... Frels meg fra denne kjedsomhet, led meg ikke ut i skulking, men fri meg fra leks... kjedelig, kjedelig , kjedelig

Noen som har ett bra internett spill som eman får litt dilla på,,, altså no sånt som Tama?

Skrevet
Jeg har fri alle dager, for vi har kaffepause fra ni til elleve, og så sier læreren, "næh, nå har vi hatt en lang kaffipause, ska vi ta kvelden, eller?".

Jeg vil lære. :(

6898663[/snapback]

klag til rekter :nei:

Teit lærer

Skrevet
plystre* Dont worry be happy! :)

6898643[/snapback]

Kjeft.

Så, så, Marley, det er jo snart helg, hvor mye bedre kan det bli?

6898651[/snapback]

Det kan bli mye bedre. Ekstrem hodepine, almenndag på skolen og krangling med diverse familiemedlemmer i dag tidlig. Rett etter skolen skal jeg på et møte, før jeg skal på teateret og holde øvelser i tre timer.

Skrevet
Hehe, you win! Hva jobber du med da?

6898787[/snapback]

Jippi. Hva vant jeg? :cool:.

(IKT lærling fram til 15:30 så skal jeg stå i kassa på kiwi fra 16:00 til 23:15).

Skrevet (endret)
Hehe, you win! Hva jobber du med da?

6898787[/snapback]

Jippi. Hva vant jeg? :cool:.

(IKT lærling fram til 15:30 så skal jeg stå i kassa på kiwi fra 16:00 til 23:15).

6898797[/snapback]

Du kan få lov til å kjøpe en stratos når du er på jobb og spise den etterpå! :w00t:

Jeg er å IKT lærling, men jeg skal på Coop til 21.00 :p

Endret av Den store P
Skrevet
Du kan få lov til å kjøpe en stratos når du er på jobb og spise den etterpå! :w00t:

Jeg er å IKT lærling, men jeg skal på Coop til 21.00 :p

6898803[/snapback]

Kan jeg kjøpe Kinderegg isteden? Da får jeg jo hele 3 overaskelser. Mer morro for penga!

Skrevet
Kan jeg kjøpe Kinderegg isteden? Da får jeg jo hele 3 overaskelser. Mer morro for penga!

6898809[/snapback]

Sant det....hmm...Ja det er greit, siden du har sånn en utrolig kul jobb :cool: (IKT lærling :p )

Skrevet (endret)
Vi skal ta klassebilde idag, oh yeah.

Gleder meg :)

6898870[/snapback]

Klassebilder er det allitd gøy å finne på noe kødd...eller kle seg ut som en jente...what? I'm normal :ermm:

Endret av Den store P
Skrevet
Vi skal ta klassebilde idag, oh yeah.

Gleder meg :)

6898870[/snapback]

Fikk nettop "klasse bilde" fra da vi var på seminar. Jeg og mine kolegaer. Skiller meg godt ut synes jeg. Alle er så gamle :cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...