Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hvorfor fikk jeg opp et tegn om at denne posten var stengt? :D Ble nesten litt skremt!

6872029[/snapback]

hehe, samme her.. Blei litt ''wtf, helvettes ukjent_bruker'', men blei åpna igjen da ^^

edit: btw, hvorfor ikke bare avsløre denna ukjent_bruker nå? Var spennende første dagen, nå er det bare teit/kjedelig

Endret av -Redhead-
Skrevet
hehe, samme her.. Blei litt ''wtf, helvettes ukjent_bruker'', men blei åpna igjen da ^^

6872038[/snapback]

Hvor lenge varer det da? ;)

Jeg for min del går i dekning i senga nå. Natta all...

Skrevet
*triste ting*

6871998[/snapback]

Har akkurat det samme problemet selv. Har blitt mobba i stykker. Men jeg prøver å møte folk og se hvordan jeg føler på det. :) Orker ikke dømme folk før jeg møter dem, det er det lite vits i.

Håper du tenker på det i værtfall. Bare å sende pm når du har fått bestemt deg om du klarer eller ikke, og vi plukker deg opp elns :)

Skrevet

6872038[/snapback]

Hvor lenge varer det da? ;)

Jeg for min del går i dekning i senga nå. Natta all...

6872049[/snapback]

Go natt fisk1! May you rest in peace! :D

Skrevet
*triste ting*

6871998[/snapback]

Har akkurat det samme problemet selv. Har blitt mobba i stykker. Men jeg prøver å møte folk og se hvordan jeg føler på det. :) Orker ikke dømme folk før jeg møter dem, det er det lite vits i.

Håper du tenker på det i værtfall. Bare å sende pm når du har fått bestemt deg om du klarer eller ikke, og vi plukker deg opp elns :)

6872057[/snapback]

Jeg skjønner fortsatt ikke hva hu her driver og maser om...dritsøt jente! Men som alltid finnes det horer og idioter som ikke klarer seg uten å rakke ned på andre...jævla drittfolk. Hvorfor skal ting ødelegges? Fuck det. Vi er her, og vi gir faen i om du sier du er teit! Vi årner en mening seinere, som regel er det ikke no ille.

Skrevet
Hvorfor fikk jeg opp et tegn om at denne posten var stengt? :D Ble nesten litt skremt!

6872029[/snapback]

Tråden har ikke vært stengt, noen som røykt gamle sokker igjen?

Skrevet

6872029[/snapback]

6872112[/snapback]

Et par .. kanskje .. :blush:

Skrevet

6872029[/snapback]

6872112[/snapback]

Den var stengt en liten stund i stad.

Skrevet

6872029[/snapback]

6872112[/snapback]

Det der har jeg sluttet med for minst en uke siden! :D Neida, men det stoo faktisk at den var stengt i 20 sek eller noe, fikk bare litt sjokk. Ikke bare jeg som så det heller! :D Sikkert en av dere moderatorer som har kommet borti?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...