Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men serri. Kan det være så forbanna vanskelig å finne "the one" ? i det minste noen i nærheten? Helvete heller. Forbanna tull.

6842296[/snapback]

Hu kjem rekende på ei fjøl med en gang du slutter å lete vettu

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen, skaff meg en jordnær, forståelsesfull dame. Kjapt. Asap og kanskje.

6842278[/snapback]

jeg kan late som jeg er en...dame...

Ikke det at jeg pleie rå gjøre det i helgene når jeg vil ut på byen og kose meg sammen med de andre "jente" vennene mine :blush:

6842287[/snapback]

om jeg vil ha den typen kos, så går jeg til dr3as og gir han en skikkelig klem :p

Men serri. Kan det være så forbanna vanskelig å finne "the one" ? i det minste noen i nærheten? Helvete heller. Forbanna tull.

6842296[/snapback]

ja vet det er jævla tungvindt, men vit det at jo lengre du leter jo bedre blir den jenta du finner ;)

6842301[/snapback]

No shite. Jeg tror jeg knekker sammen av utmattelse elns den dagen det skjer :p

Skrevet

Nemlig Ø.B. du har skjønt det!

Har fått er par rekende på fjøler selv, jeg trodde det var "teh one" men de ble spist av haier så jeg tror ikke teh onezor har kommet til meg enda

Skrevet
noen, skaff meg en jordnær, forståelsesfull dame. Kjapt. Asap og kanskje.

6842278[/snapback]

jeg kan late som jeg er en...dame...

Ikke det at jeg pleie rå gjøre det i helgene når jeg vil ut på byen og kose meg sammen med de andre "jente" vennene mine :blush:

6842287[/snapback]

om jeg vil ha den typen kos, så går jeg til dr3as og gir han en skikkelig klem :p

6842296[/snapback]

ja vet det er jævla tungvindt, men vit det at jo lengre du leter jo bedre blir den jenta du finner ;)

6842301[/snapback]

No shite. Jeg tror jeg knekker sammen av utmattelse elns den dagen det skjer :p

6842305[/snapback]

Ja, men da skal alle forumbrukerne være her å hjlpe deg opp igjen! gi deg en kald øl og slæppe deg tilbake til realiteten.

Nå fikk e lyst på øl :hrm:

Gjest medlem-77217
Skrevet

Da var jeg syk.

Løs mage... Jippi.

Vondt i hode... Jippi.

Skrevet
Nå fikk e lyst på øl :hrm:

6842312[/snapback]

Bare å komme, har 30 bokser i kjøleskapet.

6842326[/snapback]

Onde, onde mennesker.....Jeg er på jobb...ikke neo øl her...slukke tørsten min med kaffe :hrm:

Skrevet
IE is teh suxxor Marley, har laget internettsider en stund nå og IE gjør jobben så jævlig mye mere vanskelig ^^

LOL Iceman, bra at det ikke bare var jeg som var på grisefylla i helga ;)

6842208[/snapback]

Nei sier du det?

Om noen tar livet av IE programerere så skal de få en stjerne av meg....

Skrevet

Spiser banan..smakte fan så vondt...offa me, gleda meg skikkelig til å spise men neeeeeida den smakte vondt! DET FINS INGEN I VERDEN SOM HAR DET VERRE ENN MEG!! :wallbash:

:p

Skrevet
Spiser banan..smakte fan så vondt...offa me, gleda meg skikkelig til å spise men neeeeeida den smakte vondt! DET FINS INGEN I VERDEN SOM HAR DET VERRE ENN MEG!! :wallbash:

6842362[/snapback]

Låne såpe?

emosoap.jpg

Skrevet

Jeg å bror min har lagd masse bomber..sprengt en bil og div. ting, kan legge ut noen filmer senere idag vis dere vil? elelr jeg har lagd alle bombene..bror min har tent de for det har ikke jeg turt :p

Skrevet
Jeg å bror min har lagd masse bomber..sprengt en bil og div. ting, kan legge ut noen filmer senere idag vis dere vil? elelr jeg har lagd alle bombene..bror min har tent de for det har ikke jeg turt :p

6842378[/snapback]

MAO: du prøver å bli kvitt bror din :nei:

Skrevet
Hmmm *Planlegge rakett til nyttårsaften* Kan bli atombombetendenser tror jeg :p

6842373[/snapback]

Mentalt notat:

"holde seg unna Lillehammer og omegn nyttårsaften"

6842376[/snapback]

Litagoraketten ble suksess den :whistle:

Skrevet
Hmmm *Planlegge rakett til nyttårsaften* Kan bli atombombetendenser tror jeg :p

6842373[/snapback]

Mentalt notat:

"holde seg unna Lillehammer og omegn nyttårsaften"

6842376[/snapback]

Litagoraketten ble suksess den :whistle:

6842387[/snapback]

At Lillehammer ikke har blitt fjernet fra jordens overflate for lenge siden overrasker meg stadig...

Skrevet
At Lillehammer ikke har blitt fjernet fra jordens overflate for lenge siden overrasker meg stadig...

6842390[/snapback]

Gjør ikke slikt på bursdagen min da. :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...