Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mmm det er jo bare to forskjellige distrubasjoner av GNU/Linux

6823498[/snapback]

Som ikke har noe med saken å gjøre. Det er ikke 2 operativsystem.

Skrevet

Asbolutt ikke neppe, tror det var en liste over operatisystemer som støttet MySQL jeg hadde.

En god del var gamle operativsystemer da, tror kanskje det var litt under halvparten av de operativsystemene som er noe serlig å bruke :p

Skrevet
Asbolutt ikke neppe, tror det var en liste over operatisystemer som støttet MySQL jeg hadde.

En god del var gamle operativsystemer da, tror kanskje det var litt under halvparten av de operativsystemene som er noe serlig å bruke :p

6823504[/snapback]

Nettop. Halve blir jo bare private prosjekter

Skrevet (endret)

Huff alle de kommandoene går ofte i surr for meg, blir litt kaos når man sitter med CMD, UNIX terminal, OS X terminal, Tekstbasert FTP, Tekstbasert Telnet, MySQL og PHP ^^

edit: leif

Endret av Equerm
Skrevet
Huff alle de kommandoene går ofte i surr for meg, blir litt kaos når man sitter med CMD, UNIX terminal, OS X terminal, Tekstbasert FTP, Tekstbasert Telnet, MySQL og PHP ^^

edit: leif

6823524[/snapback]

Svaret er Putty ;)

Skrevet
Forbaska wannabe  :innocent:

6823545[/snapback]

Jepp :cool:

Men du må innrømme at det ser ganske hardt ut å sitte på lan med masse n00bs rundt deg med et CMD vindu (med egenmodifiserte farger) i fullscreen ;)

Skrevet
Hehe, har brukt Putty men jeg liker mye bedre å sitte slik egentlig, ser mye kulere ut

6823531[/snapback]

Så du bryr deg altså mer om hva som ser kult ut, enn hva som er praktisk? :no:

Skrevet
Så du bryr deg altså mer om hva som ser kult ut, enn hva som er praktisk?  :no:

6823554[/snapback]

Nja, egentlig så er det også ganske greit å kunne å bruke det som er på pcen, gjør det enklere i lengden egentlig.

Slipper å installere programvare / ha med på usb stick hver gang jeg skal fikse en pc

Skrevet
oh yeah, siste skoledag før helga! ;o

6823568[/snapback]

Siste dag før fylla heter det ;)

6823570[/snapback]

HELL YEAH!

Så, kommando for å flytte brukere til den og den gruppa i Ubuntu anyone? :whistle:

Skrevet
oh yeah, siste skoledag før helga! ;o

6823568[/snapback]

Siste dag før fylla heter det ;)

6823570[/snapback]

ÅNEI!

drakk forrige helg, og ble syk på mandag.. vært syk hele uken.. Ikkeno alkohol på meg i helgen nei.. selv om jeg egentlig skulle drikke lørdag.

Skrevet (endret)
ÅNEI!

drakk forrige helg, og ble syk på mandag.. vært syk hele uken.. Ikkeno alkohol på meg i helgen nei.. selv om jeg egentlig skulle drikke lørdag.

6823582[/snapback]

Du vet at når du bor i norge så er det lovfestet at du må drikke hver helg?

Det er en flere hundre år gammel tradisjon

Iceman: I know ;)

Endret av Equerm
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...