Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha :p Sant nok. Og sorry for jeg sa det, jeg har bare et dårlig forhold til åpenbare skrivefeil :p Er du i utlandet? Siden du ikke har æ, ø og å.

Skrevet
Haha :p Sant nok. Og sorry for jeg sa det, jeg har bare et dårlig forhold til åpenbare skrivefeil :p Er du i utlandet? Siden du ikke har æ, ø og å.

6696523[/snapback]

er utenlands ja!

pleier aa vaere sann ca. "brukbar" paa skrivefeil.. Men alle feiler.

Skrevet
Haha, går greit. Skrivefeil er jo ikke verdens undergang, men orddelingsfeil derimot... :p

Heldig som er utenlands da! Hvor i verden da?

6696542[/snapback]

orddelingsfeil er jo skrive feil daaaa ;o

er i Spania!

PepsiCo, WTF ?! skole ? starter ikke den mandag ?

Skrevet (endret)

Ikke klag, barn i Afrika skulle ønske de gikk på skole :p Neida, sorry, skal ikke sette alt i perspektiv. Sov godt.

Forresten, Espen, jeg vet jo at orddelingsfeil er en skrivefeil, er jo ikke helt på jordet heller :p Pult ost.

Endret av dishdish
Skrevet

Skulle gjerne gjort det, men legger meg isteden. Sorry. Ha det superflott i Spania, heldiggris (tror btw. du kjenner kusen (HAHA) min litt, looOool :p)

Skrevet
Wtf ?  :devil: Hvor mange % ønsker du deg ?

6695729[/snapback]

Fyra på! :D

Oysfaerg: Bli her. De fleste haterne er borte nå anyhow. ;)

De ble vel fornærma for en stund tilbake. ^^

Skrevet
Oysfaerg: Bli her. De fleste haterne er borte nå anyhow. ;)

De ble vel fornærma for en stund tilbake. ^^

Nei, jeg er her fortsatt, jævla idiotfuckheads.

6696607[/snapback]

så mye sinne. :no:

Skrevet
så mye sinne.  :no:

6696619[/snapback]

Ja .. Vil vekk herfra, blir bare mobbet uansett, så jeg har ingen grunner til å være her ... Mods kan gi meg en måneds ban eller noe slikt, så alle kan få fred..

JA, SÅ ER DERE KVITT MEG!!

Skrevet (endret)
Ja .. Vil vekk herfra, blir bare mobbet uansett, så jeg har ingen grunner til å være her ... Mods kan gi meg en måneds ban eller noe slikt, så alle kan få fred..

JA, SÅ ER DERE KVITT MEG!!

6696633[/snapback]

Neimen herregud, taså skru ned nepekoker'n 3 hakk.

Det er da bare å drite i å logge seg på om du ikke liker deg her, trenger vel ikke å bli banna for å klare det? :p

Folk trenger mer selvdisiplin tror jeg. Forresten har jeg ikkeno imot deg Zeromac, du bare skriker i baren. No goodie! :thumbdown:

Endret av Fisk1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...