Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er søvnløs. Det kommer samtidig med avslutningavsommerendepresjonen hvert år. Iår har jeg faktisk skrevet oppsigelsen min. Så nå kan det bli en interessant høst!

Edit: Dansende turbaner er kjedelige...

Endret av Pjokk99
Skrevet
Er søvnløs. Det kommer samtidig med avslutningavsommerendepresjonen hvert år. Iår har jeg faktisk skrevet oppsigelsen min. Så nå kan det bli en interessant høst!

Edit: Dansende turbaner er kjedelige...

6683661[/snapback]

Neihei. den spillte jeg høyt i dag, mens naboen var ute. Hahaha.

Skrevet

Minner meg på noe jeg gjorde med en kaerat tidligere i dag. Moren hans ringte og i mens han satt i telefonen fyrte jeg opp Playboy TV på fullt volum. :D

Skrevet
Minner meg på noe jeg gjorde med en kaerat tidligere i dag. Moren hans ringte og i mens han satt i telefonen fyrte jeg opp Playboy TV på fullt volum.  :D

6683694[/snapback]

moren reagerte?

Skrevet
Minner meg på noe jeg gjorde med en kaerat tidligere i dag. Moren hans ringte og i mens han satt i telefonen fyrte jeg opp Playboy TV på fullt volum.  :D

6683694[/snapback]

moren reagerte?

6683701[/snapback]

Ja, hun spurte hva alle lydene i bakgrunnen var

Skrevet

6683694[/snapback]

moren reagerte?

6683701[/snapback]

6683706[/snapback]

Haha, det er morsomt hvis en veninne/veninner stønner i telefonen din mens du prater :!:

Skrevet

6683694[/snapback]

moren reagerte?

6683701[/snapback]

6683706[/snapback]

Haha, det er morsomt hvis en veninne/veninner stønner i telefonen din mens du prater :!:

6683716[/snapback]

:!:

Eller som vi pleide å gjøre tidligere. Hvis en kamerat satt i telefonen begynt hele gjengen å rope "Ey [navnet til han i telefonen] send flaska", "Hiv over røyken'a" eller "Husker du når du stjal...". En kamerat av meg fikk husarrest på grunn av dette :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...