Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På åsen :p hehe.. du da?

6652653[/snapback]

Så kutter vi ut denne Max-quatingen nå, ellers har jeg hele SO5 i hauger på golvet mitt i morgen tidlig... ;)

@Pjuus, gutta kan forklare deg hvordan du gjør det...

God natt Ladys... :)

Skrevet (endret)
Heter Gunnar. Står jo egentlig i profilen min. (tror jeg :p)

6652663[/snapback]

Men den sjekker ikke jeg :p hehe..

6652665[/snapback]

Okay. hva heter du a?

hm. Mette ja. Tror jeg ikke kjenner deg :p

Endret av rkg1000
Skrevet

Så kutter vi ut denne Max-quatingen nå, ellers har jeg hele SO5 i hauger på golvet mitt i morgen tidlig... ;)

Pjuus, gutta kan forklare deg hvordan du gjør det...

God natt Ladys... :)

6652668[/snapback]

Gjør hva? :p

Skrevet

Men den sjekker ikke jeg :p hehe..

6652665[/snapback]

Okay. hva heter du a?

hm. Mette ja. Tror jeg ikke kjenner deg :p

6652672[/snapback]

Mette :p Gammel er du? Er meg på bilde forresten, så er bare å sjekke om du kjenner meg igjen :p

Skrevet
Uff...

Kjeder meg...

Vil ikke sove....

:p Trallala

6652682[/snapback]

*synge med* trallalaa... vil ikke sove jeg heller :innocent:

Skrevet

er 18 år. Skal starte på vk2 alemen på Tinius når skolen starter. Og det er ikke lenge til ><. Her lurer man på om man skal ta en Harrytur i morra :)

Skrevet
er 18 år. Skal starte på vk2 alemen på Tinius når skolen starter. Og det er ikke lenge til ><. Her lurer man på om man skal ta en Harrytur i morra  :)

6652688[/snapback]

begynner 1. året på kvs jeg da ;) Du kjenner kanskje til en kar på 19år som heter Espen?

Skrevet
er 18 år. Skal starte på vk2 alemen på Tinius når skolen starter. Og det er ikke lenge til ><. Her lurer man på om man skal ta en Harrytur i morra  :)

6652688[/snapback]

begynner 1. året på kvs jeg da ;) Du kjenner kanskje til en kar på 19år som heter Espen?

6652690[/snapback]

Kjenner en kar på 19 som heter Espen. Er ikke sikkert av vi snakker om samma Espen da :p

Skrevet
Ånei!!

"23% batteri igjen på laptopen!!"

Kriiise!!

6652689[/snapback]

hehe.. :p Sett i laderen da vel! Null problem!

Skrevet

6652688[/snapback]

6652690[/snapback]

Kjenner en kar på 19 som heter Espen. Er ikke sikkert av vi snakker om samma Espen da :p

6652691[/snapback]

går 4. året på tinius?

Skrevet

6652688[/snapback]

6652690[/snapback]

6652691[/snapback]

går 4. året på tinius?

6652697[/snapback]

Da snakker vi ikke om samma Espen. Kjenner nesten ingen på yrkesfaglig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...