Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har evig dårlig samvittighet. Brukeren Scarface^ er en av mine beste venner og på lørdag så kom vi i en liten krangel hvor jeg reagerte med å skalle til ham. Jeg trodde ikke det var særlig hardt, men han begynte å blø litt husker jeg. Hva synes dere jeg burde gjøre for å si unnskyld (sett bort i fra den obligatoriske lei-meg-meldingen som ble sendt dagen derpå)?

 

De siste dagene av ferien var forøvrig veldig preget av dårlig stemning, slosskamper og bråk. Jeg tar meg en liten pause fra drikkingen nå, har jeg bestemt. Bare vold og faenskap, jeg er lei.

Lenke til kommentar
Hehe, ja jeg la neddi 2. Du får kanskje en du også ? :p

 

Hva med dem USB til COM overgangen da ? :p Haha

6587925[/snapback]

 

Ja vi lurte på om vi skulle ta noen freshe bilder med pinsene på oss.

 

Men den com overgangen lo han litt av tror jeg. Er vel ikke det som trengs mest :p

6587948[/snapback]

 

Hehe, nei. Bare ha den liggende i skoffa. Så det som en mulighet på å få kvitta meg med den :p

Lenke til kommentar
Jeg har evig dårlig samvittighet. Brukeren Scarface^ er en av mine beste venner og på lørdag så kom vi i en liten krangel hvor jeg reagerte med å skalle til ham. Jeg trodde ikke det var særlig hardt, men han begynte å blø litt husker jeg. Hva synes dere jeg burde gjøre for å si unnskyld (sett bort i fra den obligatoriske lei-meg-meldingen som ble sendt dagen derpå)?

6588011[/snapback]

Vel, ut på en middag eller noe bør du perhaps gjøre...ta han med på en god biff. En biff er alltid velkommen. Og ja...kanskje en pause i drikkinga kan være lurt wh1te..en av grunnene til at jeg ikke drikker så ofte er pga jeg takler ikke folk når jeg drikker. Ikke at jeg blir voldelig av meg, men folk blir ufordragelig og jeg har lite lyst til å være så uheldig å gjøre f.eks slik som du har gjort :\
Lenke til kommentar
en av grunnene til at jeg ikke drikker så ofte er pga jeg takler ikke folk når jeg drikker. Ikke at jeg blir voldelig av meg, men folk blir ufordragelig og jeg har lite lyst til å være så uheldig å gjøre f.eks slik som du har gjort :\

6588047[/snapback]

 

Nå skal jeg være litt ufordragelig og ekkel..

 

Men åh så søt og omtenksom du er :)

Lenke til kommentar
Da var flybilletten bestilt til erisen tilbake til jobb i morgen! :) Gleder meg å komme tilbake til jobb igjen! Har nok å gjøre idag da.. Linn Christin: Er du villig til å vaske et hus? :)

6588075[/snapback]

 

Ja gjerne! Jeg elsker å vaske!

 

Når henter du meg? Premien min er at vi skal spille paintball etterpå! Deal?

Lenke til kommentar
Da var flybilletten bestilt til erisen tilbake til jobb i morgen! :) Gleder meg å komme tilbake til jobb igjen! Har nok å gjøre idag da.. Linn Christin: Er du villig til å vaske et hus? :)

6588075[/snapback]

 

Ja gjerne! Jeg elsker å vaske!

 

Når henter du meg? Premien min er at vi skal spille paintball etterpå! Deal?

6588080[/snapback]

Det er en deal! :) Hmm.. *Bestille en flybillett til*

Lenke til kommentar
Nå skal jeg være litt ufordragelig og ekkel..

 

Men åh så søt og omtenksom du er  :)

6588062[/snapback]

Å hvordan kan du være ufordragelig og ekkel ved å si det? :ermm:

6588169[/snapback]

 

Fordi jeg føler meg sånn slutty sånn når jeg sier det...

 

Kan da ikke drive å flørte med halve forumet

 

Åh BanAnus så fiiiine øyne du har, Åh Hylo så fin ooooverkropp, og namme så mange fine manneben det var her :blush:

 

Derfor synes jeg at jeg var litt ufordragelig og ekkel.. fikk litt sånn frysninger av meg selv :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...