Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glimrende. Da vet jeg det. Å gjøre forumet til et bedre sted ga jeg opp med for lenge siden ;) Men jeg våger å påstå at spill-kategorien gikk gjennom relativt store kvalitetsforbedringer under min periode som dedikert spill-modertor. Men nå med denne hærsens konsollkrigen som starter ca hvert femte år er nok kvaliteten sunket litt igjen.

Snorre :)

Skrevet
Tipper dere har savnet meg.

6925741[/snapback]

Veldig. Har du lyst til å kalle meg "jævla wanker" i dag også? Jeg venter spenning.

6925782[/snapback]

Bare wanker i dag.

Skrevet
Tipper dere har savnet meg.

6925741[/snapback]

Veldig. Har du lyst til å kalle meg "jævla wanker" i dag også? Jeg venter spenning.

6925782[/snapback]

Bare wanker i dag.

6925788[/snapback]

Aww, liker du meg ikke lenger? =(

Skrevet

Vero-nica nå må du ikke såre stakkars Skarstad nå. Tenk så lei seg han blir!

LarsP glimrende forslag! OT-Baren er et tragisk sted. Og ingen intelektuelle mennersker, da selvfølgelig inkludert deg, burde wanke her.

Skrevet
Så dere mener at jeg skal bytte tilbake til Izoren?

6925808[/snapback]

Nei, ikke nødvendigvis. Men en liten notis i signatur om tidligere nick hadde gjort seg.

Skrevet

Jeg syns også Orresnei burde skifte til Snorre, da Orresnei ikke gir noen slags mening for meg. Det gjør da Snorre, og folk skjønner nesten med en gang at du heter Snorre, pluss at det er et nick man venner seg fort til.

Skrevet
Stop this!! Orker ikke mer nick bytting! :( Kan man ikke bare være fornøyd med det man har  :)

6925824[/snapback]

Vel, hvis man var så uheldig å registrere seg her på forumet mens man led under den fæle fjortiss-mentalitet og dermed lagde seg et "fjortiss-nick" synes jeg man for all del skal skifte. Ellers er det bare å beholde.

Skrevet (endret)
Vero-nica nå må du ikke såre stakkars Skarstad nå. Tenk så lei seg han blir!

6925802[/snapback]

Okei, orre SneI.

Endret av Vero_NiCa
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...