Gå til innhold

signatur.php inneholder feil..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Men hvilken feil?

som emmne sier.. men HVA er problemet :S

Feilmelding:

The image “http://flexitid.awardspace.info/signatur.php” cannot be displayed, because it contains errors.

Kildekoden til signatur.php:

<?php
header ("Content-type: image/png");
$tekst = $_GET ['signatur'];
$bilde = imagecreatefrompng ("enFinknapp.PNG"); 
$hvit = imagecolorallocate ($bilde, 255, 255, 255);
$tekst_lengde = imagefontwidth (3) * strlen($tekst);
$tekst_hoyde = imagefontheight (3);
$start_x = (imagesx ($bilde) - $tekst_lengde ) / 2;
$start_y = (imagesy ($bilde) - $tekst_hoyde ) / 2;
imagestring ($bilde, 3, $start_x, $start_y, $tekst, $hvit);
imagepng ($bilde);
imagedestroy ($bilde);
?>

vær så snil og hjelp! :p

trenger hjelp litt kjappt

edit: var ett par [ code] for mye ja..

Endret av flexitid
Videoannonse
Annonse
Skrevet
<br />

<b>Warning</b>:  imagecreatefrompng(enFinknapp.PNG): failed to open stream: No such file or directory in <b>/home/flexup/public_html/signatur/signatur.php</b> on line <b>4</b><br />

<br />

<b>Warning</b>:  imagecolorallocate(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/flexup/public_html/signatur/signatur.php</b> on line <b>5</b><br />

<br />

<b>Warning</b>:  imagesx(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/flexup/public_html/signatur/signatur.php</b> on line <b>8</b><br />

<br />

<b>Warning</b>:  imagesy(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/flexup/public_html/signatur/signatur.php</b> on line <b>9</b><br />

<br />

<b>Warning</b>:  imagestring(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/flexup/public_html/signatur/signatur.php</b> on line <b>10</b><br />

<br />

<b>Warning</b>:  imagepng(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/flexup/public_html/signatur/signatur.php</b> on line <b>11</b><br />

<br />

<b>Warning</b>:  imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in <b>/home/flexup/public_html/signatur/signatur.php</b> on line <b>12</b><br />

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Står jo sort på hvitt at bildet du lager fra ikke eksisterer. Sjekk at filnavnet er rett.

Skrevet
Står jo sort på hvitt at bildet du lager fra ikke eksisterer. Sjekk at filnavnet er rett.

5991202[/snapback]

ok.. nå føler jeg meg litt "nabbete" :blush:

funker nå :p takker :thumbup:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

5991202[/snapback]

ok.. nå føler jeg meg litt "nabbete" :blush:

funker nå :p takker :thumbup:

5991463[/snapback]

Selv de beste kan gjøre slurvefeil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...