Gå til innhold

Skolebuss drar på bakhjula!


Pressure

Anbefalte innlegg

hva er det som gnister/spruter fra taket?

6026792[/snapback]

fyrverkeri...

og uansett Xmas, han mannen står ikke ved siden av bussen, han står nærmere kamera og ser ergo større ut.. dessuten, det at den bussen er mindre enn de i Norge betyr ikke at det er en miniatyrbuss, det er bare en utenlandsk buss..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som la merke til at denne bussen ikke er 1:1? Det er jo en miniatyrbuss. Mannen ved siden er jo like høy som bussen. Mao er det ikke så sinnsvakt som alle her skal ha det til. Blir litt som å se på Ta-Sjansen. Det var ikke ekte bilder som kjørte ut i vannet der heller...

6027310[/snapback]

 

Du kødder nå ikke sant? Han er jo mye nærmere kamera, se på tilskuerne.

Lenke til kommentar
Bare jeg som la merke til at denne bussen ikke er 1:1? Det er jo en miniatyrbuss. Mannen ved siden er jo like høy som bussen. Mao er det ikke så sinnsvakt som alle her skal ha det til. Blir litt som å se på Ta-Sjansen. Det var ikke ekte bilder som kjørte ut i vannet der heller...

6027310[/snapback]

 

Du kødder nå ikke sant? Han er jo mye nærmere kamera, se på tilskuerne.

6030131[/snapback]

 

Ser på tilskuerne....

 

fremdeles liten buss

Lenke til kommentar

fremdeles liten buss

6041774[/snapback]

 

Grunnen til at dette er, som du selv sier, en liten er buss, er nok fordi man ved ombyggningen til en dragster tok bort understellet på bussen som satt der orginalt, for å så sette på hele karosseriet oppå en dragster...

 

Noe som også er grunnen til at det drar så lett på bakhjulene.

 

:)

Lenke til kommentar

jeg vet at man ikke skal si noe om gammler filmer , men denne tar kaka , klippet er fra den tidnen moden bar hot og 32 eller mange farger var toppen .

 

bare se på kvaliteten på klippet , det er så extremt ned codet med en crapy gammel codek at man nesten ikke ser noe ( og sånn var det første gangen jeg så det )

 

er jo rene turen med memorylane

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...